• سه‌شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۵
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403071713725
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

همه نهادهای دولتی با جدیت وظایف خود را برای تقویت برنامه‌های ۱۳ آبان دنبال کنند

همه نهادهای دولتی با جدیت وظایف خود را برای تقویت برنامه‌های ۱۳ آبان دنبال کنند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری گفت: تمامی نهادها و دوایر دولتی وظایفی در راستای تقویت برنامه‌های مناسبتی از جمله یوم‌الله ۱۳ آبان دارند و این وظایف خاصه در شرایط جنگی امروز باید با قدرت و جدیت دنبال شود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید بصیر موسوی امروز ۱۷ مهرماه در نشست برنامه‌ریزی بزرگداشت ۱۳ آبان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بحبوبه جنگ، نماز جمعه نصر را با صلابت و اقتدار برپا داشتند، اظهار کرد: نماز جمعه ۱۳ مهرماه، نماز تاریخی و خیبرشکن و نابودکننده روانی دشمن و نماز اقتدار رهبر و امت اسلامی بود.

وی با بیان اینکه مردم همواره آگاه و بصیر، دغدغه‌مند و در میدان هستند، ادامه داد: با اعلام شهادت سیدحسن نصرالله، مجلس خودجوش مردمی در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) برگزار شد که مسئولان از جمله نماینده ولی‌فقیه در استان نیز به این محفل آمدند و بزرگداشت این شهید والامقام در همان لحظات ابتدایی اعلام رسمی، برگزار شد. 

موسوی با یادآوری در پیش بودن ۱۳ آبان که چندین مناسبت مهم را در تقویم انقلاب در خود جای داده است، توضیح داد: جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت این یوم‌الله زودتر از همیشه برگزار می‌شود زیرا معتقدیم امروز در یک موقعیت تاریخی حساس و یک جنگ تمام‌عیار قرار داریم، لذا باید بر خلاف عادت مألوف، برنامه‌ریزی برای بزرگداشت ۱۳ آبان یک‌ماه زودتر انجام گیرد و با آمادگی کامل یک برنامه باشکوه و فاخر برگزار کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تأکید بر ضرورت حمایت و پشتیبانی جبهه مقاومت در وضعیت فعلی، افزود: این حمایت باید با حضور باشکوه مردم و برپایی برنامه‌های فاخر و بزرگ در مناسبت‌ها محقق شود، مراسم محوری ۱۳ آبان با سخنرانی یکی از معاونان قوه قضاییه در شهرکرد برگزار خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: تمامی نهادها و دوایر دولتی وظایفی در راستای تقویت برنامه‌های مناسبتی از جمله یوم‌الله ۱۳ آبان دارند و این وظایف خاصه در شرایط جنگی امروز باید با قدرت و جدیت دنبال شود. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با تأکید بر اینکه امروز در شرایط حساس قرار داریم، گفت: امروز باید یک همت و تلاش شبانه‌روزی داشته باشیم و ۱۳ آبان فرصت خوبی خواهد بود که تمام ایران اسلامی به پا خیزد و مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بزند. 

موسوی ادامه داد: از آموزش‌وپرورش استان انتظار می‌رود ی
گروه سرود ۳۱۳ نفری یا بیشتر تشکیل دهد که در مراسم ۱۳ آبان در مصلی امام خمینی(ره) سرودی را با موضوع جبهه مقاومت اجرا کند، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع استکبارستیزی و مقابله با رژیم کودک‌کش صهیونیستی، ابلاغ به مدارس استان برای حضور در برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان، برپایی نمایشگاه‌ها با موضوع استکبارستیزی در مدارس، تهیه پوسترها، پرچم‌ها و تراکت‌های مرتبط با این روز، برگزاری جلسات جهاد تبیین در مدارس و دانشگاه‌ها با همکاری حوزه علمیه و ... از دیگر وظایف آموزش‌وپرورش استان است.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی مراسم از جمله انتظارات از دانشگاه‌هاست، تصریح کرد: زمینه‌سازی حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان با پلاکاردهای مشخص، برپایی کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع استکبارستیزی و جبهه مقاومت با استفاده از ظرفیت اساتید حوزه و دانشگاه، فضاسازی و تبلیغات محیطی قوی و متناسب با شرایط حساس کنونی، برپایی نشست‌های تبیینی با موضوع بدعهدی‌های آمریکا و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری با موضوع استکبارستیزی و جبهه مقاومت از دیگر انتظارات از دانشگاه‌های استان است.

موسوی افزود: از فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انتظار می‌رود مطبوعات، رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی را در جهت تولید محتوا با موضوع ۱۳ آبان فعال کند، برپایی شب شعر، مسابقات فرهنگی هنری و ادبی درباره شخصیت شهید دانش‌آموز حسین فهمیده، صدور بیانیه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برای دعوت به شرکت در راهپیمایی این روز از دیگر انتظارات است.

وی در خصوص انتظارات از سپاه، توضیح داد: اطلاع‌رسانی مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان، زمینه‌سازی حضور همه‌جانبه اقشار و رده‌ها در این مراسم، صدور بیانیه دعوت، برگزاری حلقه‌های صالحین با موضوع استکبارستیزی، تهیه اقلام تبلیغی با موضوع ۱۳ آبان و ... از جمله این انتظارات است.

موسوی در پایان گفت: ابلاغ به فرمانداران و بخشداران برای تشکیل ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، ابلاغ به تمامی ادارات مبنی بر تبلیغات محیطی و فضاسازی، از جمله انتظارات از استانداری است. از شهرداری‌ها و شوراهای شهر و روستا تقاضا داریم ۱۳ آبان امسال طراوت متفاوتی به فضای شهرها و روستاها ببخشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha