• سه‌شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071713671
  • خبرنگار : 50490

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل:

دانشگاه نوشیروانی برای ایجاد اشتغال دانشجویان با جهاددانشگاهی همکاری می‌کند

دانشگاه نوشیروانی برای ایجاد اشتغال دانشجویان با جهاددانشگاهی همکاری می‌کند

ایسنا/مازندران رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با استقبال از ایجاد دفتر جهاددانشگاهی در دانشگاه، گفت: به سبب اینکه دانشجویان آینده تاریک شغلی برای خود ترسیم می‌کنند ممکن است انگیزه ادامه تحصیل نداشته باشند اما همکاری با جهاد دانشگاهی موجب می‌شود دانشجویان با کسب مهارت لازم آماده جذب بازار کار شده تا آینده روشنی برای خود ترسیم کنند.

بهرام عزیزاله گنجی امروز در نشست همکاری با جهاد دانشگاهی مازندران اظهار کرد: یکی از محوری‌ترین برنامه دانشگاه نوشیروانی ارتباط صنعت با دانشگاه است که در این راستا طی سه سال اخیر موفق شدیم با ۲۵ صنعت بزرگ در مازندران و ۱۰۰ صنعت بزرگ کشور ارتباط برقرار کنیم.

وی با اشاره به اینکه از هشت نفر هیات علمی که درگیر پروژه‌های صنعتی بودند اکنون به ۸۰ هیات علمی افزایش یافت تصریح کرد: نمایشگاه‌های دانشگاه همه محصول محور و قابلیت تجاری سازی دارند.

وی افزود: در مرکز رشد دانشگاه شرکت‌هایی حضور دارند که محصولات تولیدی آنها قابلیت تجاری سازی دارد و مسیر حرکتی ما توجه به آموزش، پژوهش و فنآوری است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار مرکز رشد دانشگاه، پارک علم و فناوری در حال شکل گیری است که در صدد گسترش و توسعه آن با همکاری پارک فناوری استان هستیم.

دانشگاه نوشیروانی برای ایجاد اشتغال دانشجویان با جهاددانشگاهی همکاری می‌کند

گنجی از عقد قرارداد همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای مازندران برای بهره‌مندی و آموزش دانشجویان در استفاده از ظرفیت این سازمان خبر داد و گفت: تمام تلاش ما تربیت دانشجویانی است که بعد فارغ التحصیلی جذب بازار کار شوند.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی ظرفیتی دارد که در کنار دانشگاه قادر به فعالیت مشترک برای رسیدن به اهداف مشترک هستیم، یادآور شد: آمادگی داریم در قالب تفاهم نامه‌ای این همکاری انجام گیردتا از ظرفیت هم استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: به سبب اینکه دانشجویان آینده تاریک شغلی برای خود ترسیم می‌کنند ممکن است انگیزه ادامه تحصیل نداشته باشند اما این همکاری فی مابین سبب می‌شود دانشجویان با کسب مهارت لازم آماده جذب بازار کار شده تا آینده روشنی برای خود ترسیم کنند.

دانشگاه نوشیروانی برای ایجاد اشتغال دانشجویان با جهاددانشگاهی همکاری می‌کند

وی همچنین از استقرار دفتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه نوشیروانی بابل براساس قوانین و ضوابط موجود اعلام آمادگی کرد و گفت: با بررسی‌های لازم مقدمات کار انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha