• سه‌شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403071713609
  • منبع : نمایندگی فارس

مدیرکل کمیته امداد فارس اعلام کرد:

اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی که مددجویان کمیته امداد را به کار گیرند

اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی که مددجویان کمیته امداد را به کار گیرند

ایسنا/فارس مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی به کارفرمایان و واحدهای تولیدی و صنعتی که مددجویان تحت پوشش این نهاد را به کار گیرند، خبر داد.

مرتضی موصلی امروز، ۱۷ مهرماه در نشست با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره)، توانمندسازی مددجویان و جامعه هدف و ایجاد درآمد پایدار برای آنان است.

وی افزود: توانمندسازی مددجویان در بخش اقتصادی با محوریت اشتغال و کسب و کارهای خرد برای ایجاد و افزایش ارزش افزوده را همواره در دستور کار قرار داده‌ایم.

موصلی با بیان اینکه در سال گذشته ۷ هزار خانوار از مدجویان کمیته امداد در فارس با اعطای تسهیلات طرح‌های اشتغالزا از پوشش این نهاد خارج شده‌اند، گفت: امسال نیز برنامه‌های مختلفی در همین راستا در دست اجرا داریم.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان فارس همچنین از ارائه تسهیلات به کارفرمایان و واحدهای تولیدی و صنعتی که مددجویان و جامعه هدف این نهاد را به‌کار گیرند، خبر داد و گفت: کارفرمایان بنگاه‌های اقتصادی، به ازای به‌کارگیری هر نفر از مددجویان ۱۵۰ میلیون تومان از اعتبارات قرض‌الحسنه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این جلسه بر گسترش همکاری‌ها به منظور ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و جامعه هدف کمیته امداد در واحدهای تولیدی و صنعتی  تاکید کرد و گفت: در این زمینه از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق این موضوع استفاده می‎کنیم.

سیدمسعود عظیمی با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی از جذب و به‌کارگیری نیروهایی که مهارت داشته باشند استقبال می‌کنند، بر برنامه‌ریزی به منظور ارائه آموزش‌های مهارتی به مددجویان جویای کار تاکید کرد و گفت: در این زمینه از ظرفیت‌های مرکز آموزش ارتقای مهارت فنی و حرفه‌ای شهرک صنعتی بزرگ شیراز نیز می‌توان استفاده کرد.

وی در ادامه از دیگر موارد همکاری‌های مشترک را حمایت از برگزاری رویدادهای استارتاپی برشمرد و افزود: در برگزاری رویدادهای استارتاپی با محوریت توانمندسازی ایده‌های برتر مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نیز در گذشته برنامه‌های مشترکی انجام شده که این رویدادها در آینده نیز مورد حمایت این شرکت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha