• سه‌شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403071713191
  • خبرنگار : 50187

بسیج مسئولان برای حل مشکلات ایست و بازرسی مرصاد کرمان

بسیج مسئولان برای حل مشکلات ایست و بازرسی مرصاد کرمان

ایسنا/کرمان مدیرکل بازرسی استان کرمان و جمعی از مسئولان دولتی، انتظامی و قضائی از پاسگاه انتظامی مرصاد در محور ماهان – بم بازدید کردند.

دادخدا سالاری(بازرس کل استان) با دعوت قبلی از استاندار کرمان، نماینده کرمان و راور در مجلس، امام جمعه راین، دادستان نظامی استان، فرماندار کرمان، معاون عمرانی استاندار، جانشین فرماندهی انتظامی استان، مدیرکل راهداری کرمان، مدیرکل گمرک کرمان، معاون سازمان منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم، فرمانده پاسگاه مرصاد و جمعی از مسئولان، صبح امروز ۱۷ مهرماه از پاسگاه انتظامی مرصاد بازدید کردند.

در این بازدید که به منظور رفع گره ترافیکی و ساماندهی پاسگاه انجام شد، تصمیماتی از جمله اضافه نمودن مسیرهای تردد خودروهای سبک و سنگین، احداث سوله جدید برای مسیرهای جدید، تأمین نیروی انتظامی موردنیاز پاسگاه، تأمین برق، آب و گاز موردنیاز پاسگاه و ایجاد نیوجرسی برای تفکیک مسیر عبور خودروها در جهت رفت و برگشت اخذ شد.

به گزارش ایسنا، در این بازدید مقرر شد در اسرع وقت نسبت به پیگیری امور اقدام و گزارش مستمر و به موقع به بازرسی کل استان ارائه شود.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این بازدید با اشاره به چندمنظوره بودن ایستگاه ایست و بازرسی مرصاد در حوزه انتظامی، امنیتی و قرنطینه دام گفت: روزانه حجم بالایی از خودروهای سبک و سنگین جابه‌جایی مسافر و بار در محور کرمان - بم و پاسگاه مرصاد تردد دارند، به ویژه ترانزیت بار به سمت سیستان و بلوچستان و حمل بار از جنوب کرمان.

وی تصریح کرد: به دلیل این میزان تردد و ایجاد ترافیک و معطلی خودروها در ایست و بازرسی، اصلاح این معبر شامل تعریض و حل مشکلات فنی صورت‌ می‌گیرد و با تقسیم کار صورت گرفت بین دستگاه‌های متصدی، مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف خواهد شد.

بنابراین گزارش، به دلیل عبور مواد مخدر از شرق کشور به سمت مرکز، ایست و بازرسی مرصاد گلوگاه اصلی مبارزه با مواد مخدر به شمار می‌رود اما گاهی معطلی خودروها در این نقطه موجب گلایه مردم می‌شود و نیاز به توسعه نیرو و امکانات بازرسی، برای تسریع کار وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۱۲:۲۰

سلام خدمت دوستان گرامی من ایسارگر هشت سال دفاع مقدس هستم گوش بفرمان رهبری عزیزمان ومسولان عزیز کشورمان با همکاری درخدمتم هستم خداوند متعال نگهدار مسولان عزیز کشورمان باتشکر فراوان قربانت خداحافظ