• دوشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403071612894
  • خبرنگار : 71951

تندیس بانوی نامی ایران در پیشوا رونمایی شد

تندیس بانوی نامی ایران در پیشوا رونمایی شد

ایسنا/تهران در روز جهانی کودک و در مراسمی از تندیس بانوی نامی ایران در حوزه مدیریت و کار آفرینی رونمایی شد.

«ابراهیم تاجیک نوری» فرماندار  شهرستان پیشوا روز دوشنبه در مراسم رونمایی از تندیس بانوی نامی ایران در حوزه مدیریت و کار آفرینی در مهد کودک مهر آنا گفت: در روز جهانی کودک قرار داریم و امیدواریم دیگر کودکان در کشورهای فلسطین، غزه و لبنان هم چنین آرامشی را داشته باشند.

وی با بیان این که جنگ باید از دنیای کودکان دور شود، گفت: قوانین جنگی شامل حال کودکان نیست.

فرماندار پیشوا گفت: با وجود تهدیدات متعدد علیه کشورمان امروز شاهد، آرامش، امنیت و آسایش در کشور ایران هستیم و کودکان سرزمین ما آینده سازان کشور هستند.

تندیس بانوی نامی ایران در پیشوا رونمایی شد

«سعید تاجیک» مدیر آموزش و پرورش پیشوا در حاشیه مراسم رونمایی از تندیس بانوی نامی ایران در حوزه مدیریت و کارآفرینی گفت: در پیشوا ۲۳ هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند، که شبانه روز باید تلاش کنیم، تا بهترین فرصت‌ها در اختیار دانش آموزان بگذاریم.

تاجیک ادامه داد: یک صدم بانوان کارآفرین کل کشور در پیشوا فعالیت دارند، کودک از بدو تولد تا مقطع دیپلم در اختیار آموزش و پروش است و در همین راستا اولین آموزش در مهدکودک و پیش دبستانی بوده و پایان تحصیلی هم در آموزش و پرورش است.

تندیس بانوی نامی ایران در پیشوا رونمایی شد

مدیر آموزش و پرورش پیشوا بیان کرد: سه مهدکودک و پیش دبستانی و دو پیش دبستانی مستقل در پیشوا مشغول به فعالیت است و ۲۰ پیش دبستانی در شهرستان مشغول به فعالیت هستند تاجیک گفت: نسل آینده در این مهدها تربیت می‌شوند و آینده کودکان از این مکان‌ها شکل می‌گیرد، پیشوا دارای استعدادهای بالقوه در این زمینه است، مهدها، پیش دبستانی‌ها و مراکز غیردولتی بازوان آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: برخی از مهدها و پیش دبستانی‌ها بدون مجوز در پیشوا فعالیت می‌کنند، که در آینده مشکلات جدی ایجاد می‌کنند، امیدواریم با حمایت مسئولین این مراکز تحت نظر آموزش و پرورش قرار گیرند، چرا که آموزش و پرورش دارای چهار مؤلفه تخصص، تعهد، عشق و علم روز است.

این مسئول آموزشی گفت: باید از فعالیت مهدهایی که فاقد مجوز هستند با روش جدید پیشگیری کنیم و مهد کودک‌هایی که با سطح بالایی از دانش در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند، را حمایت کنیم.

تندیس بانوی نامی ایران در پیشوا رونمایی شد

«سید مهدی حسین زاده»  دبیر کل بنیاد قرآن کشور در حاشیه رونمایی از تندیس بانوی نامی ایران در حوزه مدیریت و کارآفرینی گفت: در روز جهانی کودک در پیشوا شاهد رشد و ارتقا فرهنگی در مراکز فرهنگی و مهدکودک‌ها هستیم.

حسین زاده اضافه کرد: امروز کودکان در آرامش و آسایش در این مراکز فرهنگی مشغول به آموزش هستند، امیدواریم کودکان سراسر دنیا از جمله فلسطین، لبنان و غزه هم در آرامش زندگی خود را ادامه دهند.

دبیر کل بنیاد قرآن کشور ادامه داد: امروز دو بانوی پیشوایی، خانم‌ها فاطمه و اکرم کشمیر در عرصه علم و فرهنگ پیشتاز هستند و امیدواریم همه بانوان در زمینه‌های علمی و قرآنی به موفقیت‌های ارزنده دست یابند.

حسین‌زاده اظهار کرد: بنیاد علمی قرآن از سال ۵۹ تأسیس شد و در زمینه‌های آموزشی، علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری نزدیک به نیم قرن تلاش و کوشش کرده است.

 وی گفت: از سال ۹۵ تلاش ما بر این بوده حکمرانی قرآنی را در سطح آموزش دنبال کنیم و در این زمینه حکمرانی کودک و دانش آموزی را اجرا کنیم.

 دبیر کل بنیاد قرآن کشور با بیان این که آموزش و پرورش نقش تربیتی در فرهنگ سازی محبت به آل الله را دارد، گفت: بیشترین مشکل امروز در کشور دور شدن کودکان و فرزندان ما از اهل بیت است، متأسفانه نگاه‌ها معطوف به غرب شده و بایستی با فرهنگ سازی در آموزش این بدعت نامناسب را اصلاح کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha