• دوشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403071612774
  • خبرنگار : 50963

آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های عمرانی بنادر جنوبی بوشهر

آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های عمرانی بنادر جنوبی بوشهر

ایسنا/بوشهر معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر همراه با تیم کارشناسان فنی در بازدید از پروژه‌های عمرانی بنادر جنوبی این استان آخرین وضعیت این پروژه‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش ایسنا، عباس محمدصادقی روز دوشنبه در حاشیه این بازدید اظهار کرد: هدف از این بازدید بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی در بنادر و دریافت میدانی مشکلات و نیازمندی‌ها بود.

وی بیان کرد: یکی از پروژه‌های حائز اهمیت جنوب استان، احداث ۴ پست اسکله رمپ بندر دیر با پیشرفت فیزیکی 86 درصد بود که با هدف ساماندهی وضعیت تردد و پهلوگیری شناورهای لندینگ کرافت در حوضچه بندر و ارتقاء سطح الزامات ایمنی، در مراحل پایانی قرار دارد.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: پروژه احداث ساختمان عملیاتی بندر دیر با پیشرفت مطلوبی در حال اجرا بوده و در هفته آتی عملیات قالب بندی و بتن‌ریزی سقف آن انجام می‌شود.

محمدصادقی ادامه داد: با تکمیل و بهره‌برداری از اسکله در حال تکمیل بندر بوالخیر نیز ظرفیت استان از حیث نرخ تخلیه و بارگیری کالا افزایش خواهد یافت و این مهم در راستای بهبود وضعیت معیشت و رفاهی ساحل‌نشینان انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به بازدید از بنادر کنگان و محمد عامری اظهارکرد: با اتمام پروژه‌های توسعه موج شکن‌های بندر کنگان و اسکله شمع و عرشه بندر محمدعامری نسبت به انجام فرآیند تحویل موقت و رفع نقص آنها اقدام شده است.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اهمیت بازدیدهای میدانی از پروژه‌های اجرایی اظهار کرد: بصورت هفتگی و منظم با مشاوران، پیمانکاران و دست اندرکاران ذیربط، آخرین وضعیت و گزارش پروژه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: تمامی عوامل اجرایی و فنی در این معاونت علاوه بر نظارت مستقیم، از طریق بازدیدهای برنامه‌ریزی شده و سرزده  فازهای عملیاتی را مورد ممیزی قرار می‌دهند.

محمدصادقی احصاء نیازمندی‌های بنادر در دو بخش اصلی زیرساخت و تجهیزات، چاره‌اندیشی اثربخش و پیگیری مجدانه پروژه‌های تعریف شده در استان بوشهر را از اولویت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان اعلام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha