• دوشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403071612706
  • منبع : نمایندگی همدان

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

«شهید همدانی» باید در مدارس معرفی شود

«شهید همدانی» باید در مدارس معرفی شود

ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه شهید همدانی باید در مدارس معرفی شود، گفت: امروز باید در مدارس با صدای بلند از شهید همدانی و دیگر شهدا که افتخار ملت ایران هستند، حرف زده و معرفی شوند.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی دوشنبه ۱۶ مهرماه در آیین بزرگداشت سالروز شهادت شهید حاج حسین همدانی، با بیان اینکه برگزاری این مراسم‌ها و یادواره‌های شهدا ضروری است اما کافی نیست، اظهار کرد: امروز می‌دانیم شهدای مدافع حرم چه خدمت‌هایی کردند و همه ما قدردان آن‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه شهادت امثال شهید همدانی در حلب، یعنی جمهوری اسلامی در عین توجه به خاک وطن، حامی مظلومان عالم است، تصریح کرد: تمام حرف و نگاه حضرت امام خمینی(ره) برای اسلام و اعتلای اسلام بود.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه تعبیر اُمت سازی که مقام معظم رهبری فرمودند نیز بر اساس همین نگاه حضرت امام خمینی(ره) است، بیان کرد: از نظر جغرافیایی مرزبندی داریم، اما در انقلاب اسلامی حرف از مساله اسلام، مبارزه با مستکبران و تحقق عدالت است.

«شهید همدانی» باید در مدارس معرفی شود

شعبانی موثقی با تأکید براینکه در اقصی نقاط عالم هرجا ظلمی باشد جمهوری اسلامی با آن مبارزه می‌کند، ادامه داد: ایران، این خاک و وطن برای ما ارزشمند است و از آن دفاع می‌کنیم. ممکن است در داخل اختلاف سلیقه وجود داشته باشد اما نسبت به ایران و این خاک باید تعصب داشته باشیم.

وی با تأکید براینکه رژیم صهیونیستی عامل شرارت است و افول آن به جنگ در منطقه پایان می دهد، تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی از منطقه برود، هیچ جنگی در خاورمیانه به وجود نخواهد آمد و کشورهای اسلامی با یکدیگر برادر هستند.

«شهید همدانی» باید در مدارس معرفی شود

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه غرب میلیون‌ها دلار برای حمایت از رژیم اشغالگر و جنگ افروزی آن هزینه می‌کند تا در منطقه بماند، در حالی که می‌تواند با هزینه بسیار کمتر شرایط زندگی این افراد در غرب و آمریکا را فراهم کند، خاطرنشان کرد: حضور رژیم اشغالگر تضمین کننده منافع آمریکا در منطقه بوده و بقای این مستکبران وابسته به ظلم و تعدی و آدم کشی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha