• دوشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403071612514
  • خبرنگار : 50455

رئیس کل دادگستری استان قم:

دستگاه قضایی با قدرت از نیروهای انتظامی حمایت می‌کند

دستگاه قضایی با قدرت از نیروهای انتظامی حمایت می‌کند

ایسنا/قم رئیس کل دادگستری استان قم با تاکید به اینکه ماموران پلیس دارای ارزش و جایگاه بزرگی در جامعه هستند، بیان کرد: دستگاه قضایی با قدرت از نیروهای انتظامی حمایت و پشتیبانی می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری رئیس کل دادگستری استان قم امروز ۱۶ مهرماه در دیدار با فرمانده انتظامی استان، با تبریک هفته انتظامی ضمن قدردانی از زحمات فرمانده و مجموعه انتظامی استان در راستای ارتقاء نظم و امنیت در جامعه، اظهار کرد: به حمدالله تعامل بسیار خوبی بین دستگاه قضایی و پلیس در جهت اجرای قانون و حفظ امنیت شهروندان برقرار است و معتقدم با این تعامل و همکاری‌ها بسیاری از مشکلاتی که در راه امنیت و آسایش مردم به وجود می‌آید، قابل حل است.  

مظفری ادامه داد: همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با تعامل با مجموعه انتظامی، امنیت و آسایش مردم را حفظ کرده و با هنجارشکنان و مخلان امنیت و آسایش مردم قاطعانه برخورد کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قم با تاکید به اینکه ماموران پلیس دارای ارزش و جایگاه بزرگی در جامعه هستند و دستگاه قضایی با قدرت از نیروهای انتظامی حمایت و پشتیبانی می‌کند، تصریح کرد: یکی از نهادهایی که شبانه روز و بی‌وقفه کمک می‌کند مجموعه انتظامی است، شغلی که توقف ندارد و باید مورد تقدیر و تشکر همگان باشد.  

همچنین در این جلسه، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه تعامل، همدلی، هم افزایی و هماهنگی مطلوبی بین فرماندهی انتظامی و دستگاه قضایی استان وجود دارد، بر تلاش مضاعف هر دو دستگاه برای برقراری امنیت در جامعه تاکید کرد.  

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری قم، میرحیدری اظهار کرد: دستگاه قضایی، یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی است و نقش مهمی در گسترش عدالت‌ و امنیت جامعه دارد.  

وی افزود: الحمدالله امروز تعامل، همدلی، هم افزایی و هماهنگی مطلوبی بین فرماندهی انتظامی و دستگاه قضایی استان وجود دارد و تلاش مضاعفی در هر دو دستگاه برای برقراری امنیت در جامعه در حال انجام است. 

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: پلیس استان در سایه حمایت دستگاه قضایی با تمام توان خود برای برقرای امنیت شهروندان تلاش و با هرگونه اخلال در نظم عمومی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha