• دوشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403071612395
  • خبرنگار : 71516

گروه‌های مقاومت فلسطین: عملیات ۷ اکتبر بازدارندگی رژیم اشغالگر را تا ابد از بین برد

گروه‌های مقاومت فلسطین: عملیات ۷ اکتبر بازدارندگی رژیم اشغالگر را تا ابد از بین برد

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای در اولین سالروز عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد عملیات هفتم اکتبر یک نقطه تحول بزرگ است که وجهه رژیم غاصب را تخریب کرد و نظریه بازدارندگی این رژیم را تا ابد از بین برد.

به گزارش ایسنا، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای در اولین سالروز عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد: عملیات هفتم اکتبر و بعد از آن یک اتفاق منحصر به فرد در مبارزه ملت و امت ماست و به عنوان یک نقطه تحول بزرگ که وجهه رژیم غاصب را تخریب کرد و نظریه بازدارندگی این رژیم را تا ابد از بین برد و در را به روی مبارزان و آزادگان این امت برای پیوستن به اعضای مقاومت فلسطین برای آزادسازی فلسطین باز کرد، در تاریخ ثبت خواهد شد.

طبق گزارش سما، در این بیانیه آمده است: این حمله غافلگیرانه شوکی برای رهبری رژیم صهیونیستی و دستگاه‌های امنیتی، اطلاعات و ارتش آن بود. مبارزه اعضای مقاومت فلسطین در میدان در طول یک سال جنگ در برابر متجاوزان و حمله به آنها و خودروهایشان صحنه عظیمی را آفرید و یک عامل قدرت اضافی برای تمام گروه‌های مقاومتی است که با اطلاعات، تجهیزات، نیروها و جنگ جنگ دوشادوش به پشتیبانی پرداختند و خسارت‌های سنگینی را به دشمن وارد کردند.

در این بیانیه تاکید شده است: کرانه باختری شجاع ما نیز در پیوستن به این طوفان که ارکان رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورد، تأخیر نکرد. مبارزان شجاع کرانه باختری در برابر ارتش رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان ایستادند و عملیات‌های قهرمانانه‌ای را در کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ انجام دادند.

در این بیانیه تاکید شده است: برای ما باعث افتخار است که اعضای مقاومت لبنان، یمن و عراق را می‌بینیم که به اعضای مقاومت فلسطین می‌پیوندند و با مشارکت مستقیم در نبرد از مقاومت فلسطین حمایت می‌کنند و نیروها و پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی را در هم می‌کوبند. همچنین حملات قدرتمند جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی. تمام این جبهه‌ها شهدایی را در راه قدس دادند و خون اعضای مقاومت و رهبران آن با خون ملت و رهبران ما آمیخته شد تا تاکیدی بر وحدت هدف، خون و سرنوشت و تنها نبودن فلسطین باشد. این نبرد که شعله آن از غزه افروخته شد چهره منطقه را تغییر خواهد داد و راه را برای آزادی فلسطین و درهم شکستن رژیم اشغالگر هموار خواهد کرد.

در این بیانیه تاکید شده است: اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در تصمیمات و رویکرد خود یکپارچه عمل می‌کند و در تمام مراحل این نبرد متحد بوده و برای ماه‌ها بر اساس یک چشم‌انداز متحد و توافقی وارد مذاکرات غیر مستقیم شد و همواره از ملت خود با تمام توان دفاع خواهد کرد و برای توقف این جنگ بدون کوتاه آمدن از حقوق مشروع ملت فلسطین تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha