• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071511888
  • خبرنگار : 50176

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

نمایش قدرت ایران خط بطلانی بر نقشه دشمن در تضعیف جایگاه رهبری و جدایی ولایت و مردم بود

نمایش قدرت ایران خط بطلانی بر نقشه دشمن در تضعیف جایگاه رهبری و جدایی ولایت و مردم بود

ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان نمایش قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران به آمریکا و ایادی آن و همچنین ولایت‌مداری ایرانیان علی‌رغم تلاش دشمن برای القای ترس به مردم جهت حضور در نماز جمعه را خط بطلانی بر نقشه دشمن در تضعیف جایگاه رهبری و جدایی ولایت و مردم دانست.

نعمت‌اله باقری امروز ۱۵ مهرماه، در آئین استقبال از دانشجو معلمان که در سالن اجتماعات پردیس علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: کسانی که حماسه‌ساز عملیات وعده صادق شدند، در دامان همین مدارس و معلمین تربیت شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن همه تلاش خود را در حوزه فرهنگی و آموزشی با استفاده از فضای رسانه‌ای و مجازی به کار گرفته است، گفت: کار معلمان امروز متفاوت از معلمان دهه ۶۰ و ۷۰ است چراکه باید به سلاح جهاد تبیین مسلح شوند.

باقری با بیان اینکه معلمان باید به سلاح جهاد تبیین مسلح شوند، افزود: شما معلمان غیر از بازآموزی علم و دانش یک جهادگر در حوزه جهاد تبیین هستید، بنابراین باید دانشجو معلمان در این حوزه توانمند شوند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه اخیر، تصریح کرد: امپراطوری دشمن پس از عملیات وعده صادق ۲ فضا را مشوش کرده بود مبنی بر اینکه مقام معظم رهبری خود را در مکانی مخفی خواهد کرد اما با ورود ایشان به میدان آبی بر این آتش برپا شده توسط دشمن ریخته و عملیات روانی آنها خنثی شد.

وی نمایش قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران به آمریکا و ایادی آن و همچنین ولایت‌مداری ایرانیان علی‌رغم تلاش دشمن برای القای ترس به مردم جهت حضور در نماز جمعه را خط بطلانی بر نقشه دشمن در تضعیف جایگاه رهبری و جدایی ولایت و مردم دانست و گفت: همچنان‌که مسلمانان جهان امروز به وجود چنین شخصیتی بر خود می‌بالند، ما نیز باید به عنوان یک ایرانی به وجود مقام معظم رهبری افتخار کنیم.

باقری با اشاره به اینکه در کنار داشتن مردمی ولایتمدار و مقتدر جایگاه ولایت و رهبری یکی از برگ‌های برنده ما در دنیا است، تصریح کرد: امروز در جمهوری اسلامی یکی از دست‌های برتری ما وجود چنین فرماندهی در رأس امور است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه ما باید به شرارت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی پاسخ می‌دادیم و این اتفاق با وعده صادق ۱ و ۲ رخ داد، گفت: رژیم صهیونیستی ۱۲ ماه است که درگیر یک جنگ فرسایشی شده و برای خروج از این بحران دست به عملیات‌های احمقانه زد، بنابراین انجام عملیات صادق۲ از نظر زمانی یکی از بهترین وقت‌ها بود.

وی با بیان اینکه همان‌گونه که اعلام شد عملیات وعده صادق۲ در خونخواهی شهیدان هنیه، سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان انجام گرفت، اظهار کرد: در این اواخر دشمن در همه جا خود را درگیر کرده بود و تعرض به یمن و سوریه تا لبنان و عراق را با این هدف انجام داد که دست برتر خود را نشان بدهد اما با عملیات وعده صادق۲ مشخص شد دست برتری با محور مقاومت و نظام جمهوری اسلامی است.

باقری ادامه داد: عملیات وعده صادق۲ معادلات دشمنان را بر هم زد، حجم قابل توجهی از موشک‌ها در عملیات وعده صادق۲ در نقاط امن رژیم صهیونیستی فرود آمد و آن را ناایمن کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به پشتیبانی آمریکا از رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: آمریکا امروز مهمترین پشتوانه رژیم اشغالگر از نظر تجهیزات و تسلیحات است و عملیات وعده صادق۲ تلنگر و تذکری به آمریکا زد مبنی بر اینکه ما می‌دانیم شما در چه جایگاهی نقش‌آفرینی می‌کنید.

وی با تشریح برخی تفاوت‌های عملیات وعده صادق ۲ با وعده صادق ۱ گفت: در عملیات وعده صادق۱ بیشتر به‌دنبال نمایش قدرت بودیم و نخستین نسل پهپادها را به‌کار گرفتیم، اما در عملیات وعده صادق۲ به‌دنبال اعمال قدرت بودیم و اقتدار خود را بر دشمن حاکم کردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha