• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071511840
  • خبرنگار : 50176

مدیر مخابرات منطقه لرستان:

توسعه شهری بر بستر ارتباطات و فناوری اطلاعات میسر است

توسعه شهری بر بستر ارتباطات و فناوری اطلاعات میسر است

ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: توسعه شهری بر بستر ارتباطات و فناوری اطلاعات میسر است.

نبی اله شمسی فر یکشنبه ۱۵ مهر در دیدار با شهردار بروجرد در محل شهرداری این شهر گزارشی از عملکرد مخابرات منطقه لرستان و وضعیت شاخص‌های ارتباطی استان در شهرستان بروجرد را ارائه کرد.

وی با اشاره به پروژه‌های متعدد مخابرات برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی بیان کرد: امروزه توسعه شهری بر بستر ارتباطات و فناوری اطلاعات میسر است و در این بستر مشارکت جهادی و تعامل دوسویه مخابرات و شهرداری‌ها می‌تواند راهگشا و دلیل تحقق این برنامه باشد.

مدیر مخابرات استان لرستان با اشاره به اهمیت جایگاه مخابرات و شهرداری در توسعه شهری و تحقق دولت الکترونیک و شهر هوشمند، بر افزایش تعاملات بین‌دستگاهی در استان تأکید کرد.

شمسی‌فر ضمن اشاره به تعامل و همکاری مطلوب مخابرات و شهرداری در سالیان متمادی اظهار کرد: امیدواریم با گسترش همکاری بیشتر دو سازمان، زمینه افزایش ارائه خدمات مطلوب تر به مردم استان فراهم شود.

در ادامه این نشست یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد از زحمات مجموعه مخابرات در خصوص تعامل با شهرداری بروجرد تشکر و تداوم تعاملات و همکاری‎‌های فی مابین را خواستار شد.

همچنین در این نشست موضوعاتی چون ایجاد زیرساخت فیبرنوری و اجرای دوربین‌های پایش تصویری و کنترل ترافیک شهری همکاری دوجانبه در جهت‌ اجرای شبکه فیبرنوری خانگی و ایجاد شهر هوشمند گسترش خدمات مخابراتی، احداث سایت‌های تلفن همراه، لزوم بهینه سازی زیرساخت فیبرنوری سطح شهرستان بروجرد و طرح و اجرای صدور مجوزهای حفاری توسعه( FTTH )، تعیین تکلیف مجوزها از شهرداری طرح و بررسی شد. 

به گزارش ایسنا، با توجه به ضرورت نصب دوربین‌های پایش تصویری بر بستر فیبرنوری، مقرر شد تا نشست کارشناسی جهت هماهنگی برای انجام اقدامات نرم‌ افزاری این پروژه بین نمایندگان شهرداری بروجرد  و مخابرات برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha