• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403071511811
  • خبرنگار : 50455

به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

برگزاری پویش«تقدیر از یار مهربان و مقتدر» توسط خبرگزاری ایسنا قم

برگزاری پویش«تقدیر از یار مهربان و مقتدر» توسط خبرگزاری ایسنا قم

ایسنا/قم معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم و سردبیران خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا واحد قم با حضور در کلانتری ۱۶ شهرک قدس از زحمات شبانه‌روزی حافظان امنیت تقدیر و تشکر کردند.

همزمان با فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، پویش تقدیر از حافظان نظم و امنیت به همت خانه مطبوعات استان قم در راستای تبریک به جامعه خدوم فرماندهی انتظامی این استان که به عنوان یکی از مهمترین عناصر و ارکان تامین امنیت، آرامش و نظم اجتماعی در شهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) نقش تعیین کننده‌ای دارند، آغاز شده است.

 در همین راستا علی حسینی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم و اعضای تحریریه خبرگزاری‌ ایسنا قم در کلانتری ۱۶ شهرک قدس حضور پیدا کرده و از زحمات شبانه‌روزی حافظان امنیت تقدیر و تشکر کردند.

در این جلسه علی حسینی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم ضمن تشکر از زحمات مجموعه خدوم این کلانتری، بیان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها در حوزه اطلاع رسانی آسیب‌های اجتماعی با هدف ارتقا سطح آگاهی افراد جامعه و به تبع کاهش این آسیب‌ها ضرورت دارد.

وی در ادامه به تشریح فعالیت‌ها و ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی پرداخت و گفت: آسیب‌های اجتماعی را می‌توان از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد و خبرگزاری ایسنا و ایکنا واحد قم این آمادگی را دارند که در این حوزه تعامل خوبی با مجموعه نیروی انتظامی داشته باشند.

حسینی در ادامه افزود: مرکز تخصصی جامع خانواده جهاددانشگاهی قم این آمادگی را دارد تا در راستای مسائل روانشناختی بازوی کمکی شما در مددکاری اجتماعی و مشاوره باشد.

در ادامه این جلسه حمیدرضا زرشکی ضمن تشکر از مجموعه جهاد دانشگاهی استان قم، بر نقش موثر رسانه‌ها در مسائل فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

وی در پایان یادآور شد: با مجموعه اقدامات انجام شده در حال حاضر شاهد کاهش ۵۰ درصدی جرایم در منطقه شهرک قدس هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha