• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403071511732
  • خبرنگار : 50037

فرماندار رزن عنوان کرد:

کشف ۹۵ درصدی جرائم سایبری در رزن

کشف ۹۵ درصدی جرائم سایبری در رزن

ایسنا/همدان فرماندار رزن از رتبه نخست این شهرستان در کشف جرائم سایبری خبر داد و گفت: در شش ماه نخست سال‌جاری ۹۵ درصد جرائم حوزه سایبری اعم از کلاهبرداری، جرائم مالی، ایجاد مزاحمت توسط پلیس فتا در این شهرستان منجر به کشف و دستگیری شده است.

علی‌اصغر غفاری‌آثار یکشنبه ۱۵ مهرماه در نشست با فرماندهان، روسای کلانتری‌ها، پاسگاه‌های انتظامی و راهنمایی و رانندگی و تنی چند از عوامل این نیرو به مناسبت هفته نیروی انتظامی و تقدیر از خدمات ارزنده این قشر از جامعه، اظهار کرد: کشفیات حوزه سایبری شهرستان رزن در شش ماه نخست سال‌جاری به نسبت مشابه سال گذشته دارای ۱۳۶ درصد افزایش بوده که در این رابطه شهرستان رزن با زحمات نیروی انتظامی و پلیس فتا رتبه نخست استان همدان را در کشفیات حوزه سایبری دارد. 

غفاری‌آثار با بیان اینکه اقتدار ونظم و امنیت مایه عزت و اساس یک حکومت است، افزود: امنیت مردم در شهرها، روستاها و راه‌ها حاصل تلاش مستمر نیروهای پلیس و انتظامی است.

وی با اشاره به خدمات ارزنده فرماندهی انتظامی شهرستان، تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال‌جاری ۱۴۰ نفر از اتباع بیگانه در این شهرستان دستگیر و به کشور خود ترد شده‌اند که این میزان دستگیری اتباع بیگانه و افغانی در شهرستان به نسبت مشابه سال گذشته ۹۶ درصد افزایش داشته‌ است.

وی همچنین از کاهش ۵۲ درصدی تصادفات منجر به فوت این شهرستان در شش ماهه نخست سال‌جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست سال‌جاری هفت درصد ماموریت‌های پلیس ۱۱۰ شهرستان افزایش داشته که این امر نشان از اعتماد مردم به نیروی انتظامی دارد.

۳۴۰۰ تماس با پلیس ۱۱۰ در رزن

فرماندهی انتظامی شهرستان رزن هم  از ۳۴۰۰ تماس شهروندان رزنی با پلیس ۱۱۰ در شش ماه نخست سال‌جاری خبر داد و گفت: از این تعداد موارد تماس با پلیس ۱۱۰ که ماموران انتظامی شهرستان در محل حاضر شده‌اند تعداد ۱۹۵۰ مورد آن  با حضور ماموران در محل مورد نظر منجر به صلح و سازش شده و پرونده‌ای علیه آنان تشکیل نشده است.

سرهنگ رحیم بیاتی کاهش هشت درصدی جرائم سرقت، افزایش ۱۶ درصدی در حوزه کشف سرقت، افزایش ۱۶۰ درصدی توقیف کالای قاچاق، افزایش ۱۱ درصدی کشف انواع مواد مخدر، افزایش هشت درصدی جمع‌آوری و فروش مواد مخدر را در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از دیگر اقدامات ارزنده انجام شده فرماندهی انتظامی این شهرستان برشمرد و گفت: طی مدت فوق توقیف موتور سیکلت‌های متخلف سطح شهرستان ۸۲ درصد افزایش داشته و در این مدت ۱۳۱ دستگاه موتور سیکلت متخلف  نیز روانه پارکینگ شده‌اند.

بیانی همچنین با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال‌جاری ۴۲۰ خودرو  در سطح شهرستان در حوزه  تخلف میوه فروش‌ها و تخلفات با دستور قضایی توقیف شدند، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۱۵۰ فقره گذرنامه در نیروی انتظامی شهرستان صدور و  ۱۰۳۳ قطعه گواهینامه با افزایش ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز در شهرستان توسط همکاران راهور صادر شده است.

وی با اشاره به پلاک‌گذاری ۱۸۰ دستگاه وسایط نقلیه در سه ماهه گذشته در این شهرستان، یادآور شد: طی این مدت ۶۱۵ نفر از مشمولین از فرماندهی انتظامی شهرستان خدمات دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha