• شنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۳
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 1403071411148
  • خبرنگار : 71963

رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی:

دانشجویان دانشگاه تراز انقلاب باید پژوهشگر باشند

دانشجویان دانشگاه تراز انقلاب باید پژوهشگر باشند

رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی گفت: دانشجویان دانشگاه تراز انقلاب باید پژوهشگر باشند و با اجزای اصلی و اهداف مهم دانشگاه همراهی مستمری داشته باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، قدیانی، رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در شورای پژوهشی دانشگاه مطرح کرد: دانشجویان این دانشگاه در مسیر تحصیل خود باید درگیر حل مسائل پژوهشی و انجام پروژه‌های دانشجویی مورد نیاز کشور شوند. دانشجویان دانشگاه تراز انقلاب باید پژوهشگر باشند و با اجزای اصلی و اهداف مهم دانشگاه همراهی مستمری داشته باشد.

وی در ادامه افزود: یکی از کارهای مهمی که در راستای ارتقاء مسائل پژوهشی دانشگاه می‌تواند راه‌گشا باشد، تعامل سازنده بین گروه‌های آموزشی و گروه‌های پژوهشی در دانشگاه است. استاد ما که در دانشگاه تدریس می‌کند مورد انتظار است که بخشی از زمان خود را در اختیار گروه‌های پژوهشی دانشگاه قرار دهد. البته کار سخت و مهمی است؛ اما با هماهنگی بین معاونت‌های آموزش و پژوهش دانشگاه و تعامل با اساتید قابل اجرا می‌باشد.

رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شایسته است دانشجویان دانشگاه جامع انقلاب اسلامی از هر پروژه پژوهشی و از هر پژوهش انجام گرفته تعدادی مقاله مرتبط نیز استخراج کرده و مقالات تخصصی هر رشته در نشریات علمی و همینطور در فصلنامه‌های دانشگاه در صورت تأیید مراجع ذی‌صلاح امکان چاپ و انتشار خواهند داشت.

قدیانی گفت: مقام معظم رهبری تمدن‌سازی را در 3 بخش جامعه‌سازی، دولت‌سازی و امت‌سازی تقسیم بندی کردند و فرمودند جهاد امروز برای انقلاب اسلامی و غلبه جبهه حق بر باطل همین تمرکز روی جبهه علم و فناوری است و در دیدار اخیر خود با نخبگان جهاد امروز، شکل‌گیری نهضت علم و فناوری با محوریت و نقش آفرینی دانشگاه‌ها محقق می‌شود. این وظیفه خطیر بر دوش جامعه دانشگاهی کشور قرار داده شده است و همه ما وظیفه داریم در چارچوب منظومه فکری معظم له در این جهاد اکبر گام برداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha