• شنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1403071410983
  • خبرنگار : 71567

آغاز توزیع کارت آزمون سازمان امور مالیات از روز سه شنبه

آغاز توزیع کارت آزمون سازمان امور مالیات از روز سه شنبه

تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور - سال ۱۴۰۳ تشریح شد.

به گزارش ایسنا، سازمان ملی سنجش اعلام کرد؛ آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور - سال ۱۴۰۳ در صبح روز جمعه به تاریخ ۲۰/۰۷/۱۴۰۳ در ۳۱ مرکز استان برگزار می ‌شود.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و دَرب­ های ورود به جلسه آزمون در ساعت ۸:۰۰ بسته خواهد شد، بنابراین متقاضیان می بایست قبل از بسته­ شدن دَرب­ های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

الف‌ - نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۷/۰۷/۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و بر اساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

 برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

ب‌ - آدرس، محل‌ رفع نقص کارت و مندرجات کارت شرکت در آزمون

با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد.

در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس­دار الزامی است.

دَرب­های ورودی حوزه‌های امتحانی رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) صبح بسته خواهد شد. فرآیند برگزاری آزمون رأس ساعت ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه) آغاز می شود. لذا از ورود متقاضیان پس از بسته شدن دَرب­های ورودی به محوطه و یا سالن­های امتحانی ممانعت به عمل خواهد آمد.

 هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه‌بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد

 داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، بی‌سیم، کتاب، جزوه، ماشین ‌حساب پیشرفته، هرگونه یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند.

 متقاضیان لازم است درصورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری آزمون برای آنها، نسبت به ارسال درخواست حداکثر تا تاریخ ۲۷/۰۷/۱۴۰۳ از طریق سیستم پاسخ‌گویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اقدام نمایند. بدیهی است درخواست­های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha