• شنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403071410638
  • خبرنگار : 50225

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان خبر داد

تحویل ۲۲۰۰ کلاس درس در خوزستان در سه سال اخیر

تحویل ۲۲۰۰ کلاس درس در خوزستان در سه سال اخیر

ایسنا/خوزستان صبح امروز هنرستان خیرساز هشت کلاسه سید علیرضا آل‌محمد با ۱۵ کارگاه عملی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در شوشتر افتتاح شد.

محمد سعیدی پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در آیین افتتاحیه هنرستان هشت کلاسه در شوشتر که امروز (۱۴ مهرماه) انجام شد، اظهار کرد: این هنرستان در زمینی به وسعت ۷ هزار مترمربع با ۳ هزار مترمربع زیربنای آموزشی با بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید. این پروژه یکی از برجسته‌ترین و فاخرترین فضای آموزشی خوزستان است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این پروژه از سال ۱۳۹۰ آغاز شد و ۱۳ سال بر زمین ماند و تکمیل این پروژه یکی از رویکردهای اصلی بود. در مجموع با همدلی و همکاری با آموزش و پرورش خوزستان، شاهد افتتاح پروژه‌های گسترده در استان هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز گفت: هر جا متوقف شدیم خیرین دست ما را گرفتند و جا دارد از همکاری آن‌ها تشکر کنیم.

سعیدی‌پور عنوان کرد: از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۶۰۰ مدرسه با ۲ هزار و ۲۰۰ کلاس در ۲۲۱ هزار مترمربع زیربنای آموزشی به آموزش و پرورش خوزستان تحویل داده شده است و بین استان‌های برتر کشور قرار گرفته‌ایم.

در ادامه عبدالله حبیبی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هنرستان فنی و حرفه‌ای سید علیرضا آل‌محمد با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در شهرستان شوشتر به بهره‌برداری رسید که این هنرستان دارای هشت کلاس تئوری و ۱۵ کارگاه عملی است.

وی ادامه داد: محل تامین اعتبار این هنرستان‌ از اعتبارات استانی و خیرین است که در مساحتی بالغ بر ۷۰۰ متر مربع احداث شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: ۵ هزار متر محوطه‌سازی و ۲۸۰ متر دیوارکشی در ساخت این هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای انجام شده است.

حبیبی بیان کرد: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام‌شده، تجهیزات مورد نیاز هنرستان‌های خوزستان به ارزش حدود ۱۰۰ میلیارد تومان نیز تامین شده است. این تجهیزات، شهریورماه امسال بین هنرستان‌های ۴۰ منطقه آموزش و پرورش خوزستان توزیع شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha