• شنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۰:۱۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071410397
  • خبرنگار : 50616

سرمربی ملوان:

اتفاق‌های هواداری چرا فقط برای ملوان؟!

اتفاق‌های هواداری چرا فقط برای ملوان؟!

ایسنا/مازندران سرمربی تیم ملوان انزلی درنشست خبری پس از بازی تیمش برابر نساجی مازندران علت اقدامش برای توقف بازی را ممانعت از ورود هواداران تیمش برای حضور در ورزشگاه و بی‌توجهی مسئولان برگزاری به قانون ۱۰ درصدی حق تماشاگران تیم میهمان اعلام کرد.

مازیار زارع  پس از تساوی یک بریک تیمش ملوان انزلی برابر میزبانش نساجی مازندران درجمع خبرنگاران، درباره اقدامش به متوقف کردن بازی در دقیقه ۲۶ مسابقه گفت: به دلیل پشت در ماندن تعدادی از هواداران تیم ملوان این کار را انجام دادم چرا که که طبق قانون ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه‌ها باید در اختیار مهمان باشد، اما متاسفانه حتی کمتر از پنج درصد به هواداران ما داده بودند.

وی افزود: واقعا چیز زیادی نمی‌خواستم و اینکه نمی‌توانستم این موضوع را پیش خودم تصور کنم که تماشاگران ما پشت در مانده بودند و من از مسئولان برگزاری مسابقه خواهش کردم که قانون را اجرا کنند.

 اتفاق‌های هواداری چرا فقط برای ملوان؟!

سرمربی تیم ملوان انزلی با گلایه از این که نمی‌دانم چرا این اتفاق‌ها برای ملوان و هوادارانش می‌افتد، تصریح کرد: با صدور اجازه حضور حدود ۲۰۰ هوادار ملوان که بیرون از ورزشگاه بودند به داخل ورزشگاه چه اتفاقی افتاد؟

زارع اضافه کرد: واقعا خوشحالم از این که تماشاگران دو تیم مثل یک هوادار واقعی تیم خودشان را تشویق کردند و حتی یک کلمه به هم بی‌احترامی نکردند.

 مستحق پیروزی بودیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی درخصوص بازی تیمش گفت، بازیکنان ما موقعیت‌های زیادی به وجود آوردند که با کم‌دقتی به گل تبدیل نشد. ما آمار مالکیت بالایی داشتیم و مستحق برد بودیم.

زارع افزود: فوتبال خیلی باکیفیتی به خصوص از سوی تیم ما در نیمه دوم و همینطور تیم نساجی را شاهد بودیم که هردو تیم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند که تبدیل به گل نشد.

وی اضافه کرد، تیم ما تا قبل ازاین که گل اول را دریافت کند، صاحب توپ و میدان بود و آمار مالکیت توپ‌مان بیشتر از تیم نساجی بود.

سرمربی تیم ملوان انزلی درعین حال ازعملکرد بازیکنانش برای ارائه فوتبال خوب تشکر کرد و با اشاره به اینکه بازیکنان ما خوب تلاش کردند و موقعیت‌های خوبی هم داشتند، اما با کم‌دقتی موقعیت‌ها را از دست دادند، به  فوتبال‌دوستانی که بازی را ندیدند پیشنهاد کرد حتما فیلم این بازی را ببینند.

نساجی با الهامی به لیگ برمی گردد!

زارع همچنین درخصوص تیم نساجی مازندران وعملکرد این تیم دراین مسابقه گفت: به بازیکنان، سرمربی و کادر فنی و هواداران نساجی هم خسته‌ نباشید می‌گویم. با توجه به شناختی که از ساکت الهامی دارم مطمئنم این تیم دوباره جان می‌گیرد و روزهای خوب خودش درلیگ برمی‌گردد.

به گزارش ایسنا، تیم‌های نساجی مازندران و ملوان انزلی در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصرجمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که دو تیم درنهایت به تساوی یک بریک رضایت دادند.

برای تیم نساجی مازندران دراین مسابقه «حامد پاکدل» و «امید نورافکن» در دقیقه ۷۱ برای ملوان گلزنی کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha