• جمعه / ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403071310284
  • خبرنگار : 30147

سخنرانی رهبر معظم انقلاب فصل دیگری برای حمایت از مقاومت اسلامی به نمایش گذاشت

سخنرانی رهبر معظم انقلاب فصل دیگری برای حمایت از مقاومت اسلامی به نمایش گذاشت

ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائریان استانداری خراسان رضوی گفت: سخنرانی امروز رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تهران فصل دیگری از ارادت مردم به سید حسن نصرالله و تداوم حمایت از مقاومت اسلامی و حزب‌الله به نمایش گذاشته شد.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد در گفت و گو با ایسنا افزود: اقداماتی که اکنون نتانیاهو با حمایت بایدن رئیس جمهور آمریکا انجام می‌دهد یک نوع چاقوکشی مدرن است.

وی خاطرنشان کرد: این نوع جنایت‌ها در فرمول جنگ‌های نظامی قابل تعریف نیست و از بابت همه حقوق بشر و حقوق انسانی مردود است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: اینکه در یک سال ۴۱ هزار کودک، بیمارستان، مدرسه، مسجد، کلیسا و ساختمان‌های مسکونی با ۸۲ تن مواد منفجره مورد هجمه و حمله قرار بگیرد جزء اصول و قواعد جنگی و نظامی نیست.

وی بیان کرد: نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت بایدن نقش سگ هار را ایفا می‌کند و پایان این اقدامات هم چیزی جزء نابودی رژیم صهیونیستی به دنبال ندارد.

گنابادی‌نژاد گفت: فقط این فرصت مجالی است که نخبگان در جهان آزموده شوند، فعالان رسانه‌ای، نخبگان و...به میدان بیایند و در تبیین جنایت‌های رژیم صهیونیستی فعال‌تر برخورد کرده و این تنفری که آحاد مردم از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی دارند را به گوش همه جهانیان برسانند.

وی در ادامه از شهید مجاهد حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله به عنوان یک اسوه و چهره درخشان در اسلام نام برد که با خدمات و مجاهدت‌های بزرگ خود دستاوردها، فتوحات و افتخاراتی را برای لبنان، فلسطین، کشورهای مختلف منطقه و جهان اسلام و بشریت داشته است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: این شهید گرانقدر به عنوان عالمی شیعی باعث شد که وحدت و انسجام در لبنان پایدار و نهادینه شود، ایشان گرچه یک روحانی شیعه بود ولی به دلیل اینکه توانست وحدت و انسجام را برای لبنان به ارمغان بیاورد محبوب مردم اهل سنت و مسیحی این کشور شد.

وی اظهار کرد: در زمانی که بسیاری از رهبران کشورهای اسلامی به دنبال رابطه با کشورهای رژیم صهیونیستی بودند سید حسن نصرالله تا آخرین قطره خون و آخرین روز حیاتش حامی مردم فلسطین و غزه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha