• جمعه / ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403071310252
  • خبرنگار : 50987

شهادت سید حسن نصرالله آغاز پیروزی‌های بزرگ و زمینه ساز نابودی کامل رژیم صهیونیستی است

شهادت سید حسن نصرالله آغاز پیروزی‌های بزرگ و زمینه ساز نابودی کامل رژیم صهیونیستی است

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: شهیدان سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه متعلق به مذهب خاصی نیستند بلکه وابسته به اسلام و جهان اسلام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۱۳ مهرماه) با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه تهران افزود: پیروزی امت اسلامی در گرو شناخت دشمن است و اگر دشمن را خوب بشناسیم در مقابله با آن غافلگیر نمی‌شویم و مقدمه پیروزی امت اسلامی است.

عبادی زاده با بیان اینکه عملیات "وعده صادق۲" برکات زیادی در سطح‌ بین‌المللی برای امت اسلام به ارمغان آورد، گفت: پاسخ موشکی ایران در ابعاد مختلف‌ ضربات سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کرد و این حماسه بزرگ، خواب را از سر صهیونیست‌ها و ایادی آنها پرانده است.

وی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس، ضمن تجلیل از شهید سید حسن نصرالله به عنوان شهید قدس و مقاومت، بر اهمیت تقوای الهی و دشمن‌شناسی تاکید کرد و افزود: شناخت دشمن از ویژگی‌های اهل تقوا است.

پیروزی‌های اخیر رزمندگان اسلام و ضربات سنگینی که به رژیم صهیونیستی وارد کرد حماسه‌ای‌ بزرگ و دشمن‌شکن است.

وی به نقش نیروهای مسلح و همکاری آن‌ها با وزارت دفاع و ارتش جمهوری اسلامی در این پیروزی‌ها اشاره کرد و گفت‌: دستاوردهای عملیات "وعده صادق۲" بسیار زیاد بود از جمله تخریب برنامه‌های رسانه‌ای دشمن و تقویت جبهه مقاومت بود و همچنین رژیم صهیونیستی بزرگترین ضربه‌ای که تاکنون دریافت نکرده بود را از رزمندگان اسلام دریافت کرد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده به نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت و نظم جامعه اشاره و از تلاش‌های آن‌ها قدردانی کرد و گفت: نیروهای انتظامی در همه ابعاد جامعه حضور دارند و امنیت امروز در کشور و استان یک نعمت بزرگ است و نیروی انتظامی نقش مهمی در برقراری آن در جامعه دارد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به مشکلات روستاییان و ضرورت توجه به توسعه زیرساخت‌ها در روستاها، خواستار توجه ویژه به روستاها برای کاهش مهاجرت به شهرها و ایجاد اشتغال در روستاها شد.

همچنین فرمانده انتظامی هرمزگان در جمع نمازگزاران به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: نظام جمهوری اسلامی نظامی ارزشی و ولایی است و بزرگترین افتخار نیروهای مسلح خدمت به این نظام اسلامی و مردمان با بصیرت و ولایتمدار آن است.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: نیروی انتظامی از جمله نیروهایی است که همواره با به جان خریدن سختی و چالش‌های زیاد توانسته امنیت جامعه را تأمین و تضمین کند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha