• جمعه / ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403071310121
  • خبرنگار : 71290

سفیر ایران در ارمنستان: جنایتکاران اگر دوباره تعرض کنند با واکنش شدیدتر مواجه می‌شوند

سفیر ایران در ارمنستان: جنایتکاران اگر دوباره تعرض کنند با واکنش شدیدتر مواجه می‌شوند

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مراسمی که به همت سفارت کشورمان در ارمنستان و به مناسبت گرامیداشت شهادت سید حسن نصرالله برگزار شد، تاکید کرد: مکتب شهید نصرالله متوقف نخواهد شد، راه مقاومت ادامه دارد. رژیم صهیونیستی وارد یک خیابان با کوچه‌های بن بست شده است.

به گزارش ایسنا، مهدی سبحانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان طی سخنانی ضمن عرض تسلیت فقدان مجاهد کبیر شهید سید حسن نصرالله، رضوان‌الله تعالی علیه، با اشاره به خاطراتی از دیدارهای خود با این شهید والامقام اظهار داشت: «همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، ما عزادار هستیم. شهادت ایشان ضایعه‌ای بزرگ برای ما بود. ایشان شخصیتی عمیقا معتقد، دغدغه‌مند، وارسته، جامع‌الاطراف، مسئولیت‌پذیر و متعهد بودند. ما عزاداریم زیرا یک شخصیت بزرگ، بی نظیر و برجسته در جهان اسلام را از دست داده‌ایم.»

 سبحانی، با تأکید بر ادامه راه شهید سید حسن نصرالله افزود: «صهیونیست‌ها گمان می‌کنند با شهادت فرماندهان حزب‌الله این جریان از بین خواهد رفت، اما باید بدانند که حزب‌الله یک مکتب است. همان‌طور که با شهادت شهید موسوی و حاج قاسم سلیمانی و دیگر مردان خدا راه ما متوقف نشد، این مسیر نیز ادامه خواهد یافت. رژیم صهیونیستی وارد خیابانی با کوچه‌های بن‌بست شده که هیچ راه فراری ندارد و هیچ‌کس نمی‌تواند به آن کمک کند.

سفیر ایران در ارمنستان: جنایتکاران اگر دوباره تعرض کنند با واکنش شدیدتر ما مواجه می‌شوند

وی سپس به سیاستهای غلط دشمنان در قبال جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و  گفت: «جنگ را به ما تحمیل کردند تا ما را از بین ببرند اما از درون جنگ شجره طیبه سپاه بیرون آمد. بعد ما را تحریم کردند تا ما را خفه کنند اما از خود بپرسند چگونه در شرایط تحریم ما قوی‌تر شدیم و موشک‌هایی ساختیم که اکنون عمق سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار می دهیم.»

سبحانی همچنین رفتارهای دوگانه و ریاکارانه غرب را تقبیح کرد و گفت: حقوق بشر و مردم عادی و غیر نظامی هیچ ارزشی برای آنها ندارد. رژیم کودک‌کش غیر نظامیان و کودکان را  با بمب‌های فسفری می‌کشد، بعد غربی‌ها می‌گویند از خودش دفاع می‌کند و این بسیار مضحک است.

این دیپلمات کشورمان افزود: دشمن و حامیان و جیره خواران آن تبلیغ می‌کنند که موشک‌ها به هدف نخورده است. اگر به هدف نخورده این همه سر و صدا و غوغا و ادعاها برای پاسخ دادن برای چیست. جنایتکاران باید به این جمع بندی رسیده باشند که اگر دوباره تعرض کنند با واکنش شدیدتر ما مواجه خواهند شد.

سفیر ایران در ارمنستان: جنایتکاران اگر دوباره تعرض کنند با واکنش شدیدتر ما مواجه می‌شوند

سبحانی در پایان تاکید کرد: «ما راه را گم نخواهیم کرد و مصمم هستیم این راه را ادامه دهیم و از سختی‌ها هراسی نداریم. ما مثل بذری هستیم که هرچه بیشتر دفن شویم، بیشتر رشد خواهیم کرد و دوباره قوی‌تر خواهیم شد.»

سفیر ایران در ارمنستان: جنایتکاران اگر دوباره تعرض کنند با واکنش شدیدتر ما مواجه می‌شوند


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha