• جمعه / ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403071310095
  • خبرنگار : 71516

شهادت ۲۰ تن در حمله رژیم صهیونیستی به طولکرم/ مقاومت خواهان تشدید رویارویی با صهیونیست‌ها شد

شهادت ۲۰ تن در حمله رژیم صهیونیستی به طولکرم/ مقاومت خواهان تشدید رویارویی با صهیونیست‌ها شد

منابع فلسطینی از شهادت ۲۰ تن در حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه طولکرم در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه یک قهوه‌خانه در یکی از محله‌های اردوگاه طولکرم در شمال غرب کرانه باختری را هدف حمله هوایی قرار داد که منجر به شهادت ۲۰ نفر شد. همچنین تعدادی در این حمله زخمی شدند.

طبق گزارش المیادین، ویدیوهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است نشان می‌دهد که پیکر برخی شهدا تکه تکه شده و فلسطینی‌ها مجبور شدند آن را در جعبه‌هایی به بیمارستان‌ها منتقل کنند.

شهادت ۲۰ تن در حمله رژیم صهیونیستی به طولکرم/ مقاومت خواهان تشدید رویارویی با صهیونیست‌ها شد
کشتار طولکرم

در این راستا جنبش حماس حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه طولکرم را تنش خطرناکی در تجاوزات مداوم این رژیم به کرانه باختری و دلیلی بر وحشی‌گری و ورشکستگی این رژیم دانست.

جنبش حماس تاکید کرد مقاومت در طولکرم و تمام استان‌های کرانه باختری به رغم جنایت‌های رژیم صهیونیستی تسلیم نخواهد شد و سیاست ترورها هرگز ملت فلسطین را از رویارویی و مقابله با رژیم اشغالگر باز نخواهد داشت.

جنبش حماس تاکید کرد: ما از ساکنان کرانه باختری می‌خواهیم تا راهپیمایی‌هایی را در تمام استان‌ها برگزار کرده و برای تشدید درگیری و رویارویی با رژیم اشغالگر تلاش کنند.

جنبش حماس بر لزوم مشارکت گسترده مردمی طی امروز جمعه در راهپیمایی محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان و اعلام بسیج عمومی در برابر اشغالگران تاکید کرد.

جنبش فتح نیز اعتصاب سراسری در کرانه باختری طی امروز جمعه به خاطر شهدای طولکرم را اعلام کرد.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد کشتار طولکرم ایجاب می‌کند تا فلسطینی‌ها یک انتفاضه ملی فراگیر را علیه دشمن صهیونیستی آغاز کنند.

گروه‌های مقاومت در طولکرم نیز تاکید کردند که انتقام خون شهدا را خواهند گرفت.

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین نیز کشتار اردوگاه طولکرم را محکوم کرده و رژیم اشغالگر را مسئول پیامدهای آن دانست.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه‌ای تاکید کرد: کشتار هولناک اردوگاه طولکرم ثابت می‌کند که رژیم صهیونیستی طرح‌هایی برای نسل کشی مردم کرانه باختری مثل نوار غزه و جنوب لبنان دارد.

جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: این جنایت‌ها تنها یک گزینه را برای ملت ما می‌گذارد و آن پایبندی به مقاومت برای دفاع از سرزمین و وطن و آینده فرزندان ما و تشدید مقاومت علیه سربازان و شهرک نشینان در تمام اماکن است.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در کشتار اردوگاه طولکرم «زاهی عوفی»، از رهبران گردان‌های القسام نیز به شهادت رسید.

رژیم صهیونیستی از زمان جنگ غزه تجاوزات و یورش‌ها و عملیات‌های خود را در کرانه باختری گسترش داده است که به شهادت صدها تن و زخمی شدن هزاران نفر دیگر منجر شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha