• پنجشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۵۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071210032
  • خبرنگار : 50377

فرماندار ساری:

«تعدد مراکز تصمیم‌گیری» و «مداخله عافیت طلبان» ساری را رنج می‌دهد

«تعدد مراکز تصمیم‌گیری» و «مداخله عافیت طلبان» ساری را رنج می‌دهد

ایسنا/مازندران فرماندار ساری به نظام مسائل شهرستان اشاره کرد و گفت: آنچه ساری را رنج می‌دهد تعدد مراکز تصمیم گیری و مداخله بی‌مورد برخی عافیت طلبان در امورات شهری است.

محمدعلی نوبخت ۱۲ مهر ماه در جلسه شورای اداری شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری، تسلیت ایام شهادت آیت الله سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و با تبریک عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ گفت: خون پاک مجاهدِ شهید آیت الله سیدحسن نصرالله موجب تقویت جبهه مقاومت و زمینه ساز آزادی قدس شریف خواهد بود.

 وی با اشاره به خستگی ناپذیری و مدیریت میدانی شهید آیت الله خسن نصرالله، رژیم سفاک صهیونیستی را نابود شدنی توصیف کرد و افزود: شهادت شهید نصرالله و شهید سردار نیلفروشان بار دیگر ضعف و بیچارگی اسراییل را در برابر رزمندگان جبهه جهاد و مقاومت آشکار ساخت و نوید روزهایی روشن را برای مردم غزه و فلسطین به ارمغان خواهد آورد.

نوبخت با اشاره به اینکه موضوعاتی از قبیل برطرف کردن ضعف‌های موجود در خدمت‌رسانی به شهروندان، برنامه ریزی جامع و استراتژیک برای موضوع حمل و نقل و حل معضل گره ترافیک مرکز استان، لزوم گسترش فضای سبز شهری، حمایت از کارآفرینان و توجه به موضوع دانش بنیان سازی امور در صنعت و کشاورزی، توجه ویژه به مبحث مدیریت بحران و تاب آوری شهری و استفاده از ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی شهروندان باید مورد توجه ویژه مدیران شهری قرار گیرد افزود: آنچه ساری را رنج می‌دهد تعدد مراکز تصمیم گیری و مداخله بی‌مورد برخی عافیت طلبان در امورات شهری است.

فرماندار ساری با بیان اینکه شناخت تکلیف و برنامه‌ها و عمل به تکلیف و انگیزه الهی و خدمت رسانی به مردم در دستورکار تمامی مدیران شهرستان برای توسعه ساری قرار گیرد افزود: خدمت رسانی بی منت به مردم شریف شهرستان ساری همچنان اولویت همه مدیران باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت بحث گردشگری و سلامت بعنوان دوبال اصلی برای پیشرفت، نشاط، انگیزه و امیدآفرینی در جامعه با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استانی بدنبال راه اندازی شهرک سلامت و دهکده گردشگری در مرکز استان هستیم.

این مسئول با اشاره به عملیات غرور آفرین و موشکی وعده صادق ۲، آن را اقدامی به حق تاریخی و پاسخی دشمن‌شکن، پرصلابت، کوبنده به این رژیم پست و رذل صهیونیستی قلمداد کرد و افزود: عملیات عزتمندانه وعده صادق ۲ نشان دهنده اوج اقتدار نظام اسلامی تحت رهبریِ عالمی حکیم بود و موجب شادی دل مردم و همه آزادیخواهان و سرافرازی و اقتدار نظام ایران اسلامی شد.

وی با قدردانی از مواضع قوی، مستدل و محترمانه دکتر پزشکیان در سازمان ملل متحد و دیدار با سران ۱۵ کشور مختلف، دبیر کل سازمان ملل، رئیس شورای اروپا و مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی و به ارمغان آوردن دستاوردهای سیاسی، فرهنگی و ارائه تصویر شفاف و صریحی از مواضع جمهوری‌اسلامی در مهم‌ترین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت: ریل گذاری دولت خدمتگزار چهاردهم بر همزیستی، تعامل، تدبر و وفاق در بستر همدلی و توسعه روز افزون استوار است.

رئیس شورای اداری شهرستان ساری با اشاره به عملیاتی شدن ۱۲ هزار و ۱۲۰ تعهد تعیین شده طرح جهش ملی مسکن در شهرستان ساری افزود: در دیدار هفته گذشته با سرکار خانم دکتر صادق وزیر راه و شهرسازی نیز بر ساخت مسکن بعنوان یکی از عرصه‌های جدی در کشور اشاره شد و لذا هماهنگی و تعامل، همدلی کامل دستگاه‌های اجرایی متولی و بانکها در ارائه هرچه بهتر تسهیلات و خدمات ضرورت دارد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha