حیدر تورانی ۱۲ مهر ماه در حاشیه برگزاری این همایش به خبرنگار ایسنا گفت: از مجموعه مقالههای دریافتی توسط دبیرخانه این همایش ملی درشهرستان آمل، تعداد ۳۶۸ مقاله برای سخنرانی و ۸۰۷مقاله به صورت پوستر پذیرفته شده است.
وی افزود: موضوعهای اصلی مقالههای دریافت شده در زمینههای انتقال تجربههای زیستی معلمان در محورهای مختلف تدریس درمقاطع مختلف تحصیلی بوده است.
استاد پژوهشکده برنامه ریزی درسی و نوآوریهای آموزشی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دریافت این تعداد مقاله علمی و پژوهشی برای همایش ملی درحوزه معلمان و دانشجویان معلم درکشور کم سابقه بوده است، تصریح کرد، اهمیت برگزاری این همایش ازآن جهت است که فرصتی برای نوشتن و گرایش بیشتر معلمان به دست به قلم شدن معلمان فراهم شد.
تورانی اضافه کرد، این مهم باعث خواهد شد تا معلمان بهتر نقش خودشان را بشناسند به درستی نقشی که دارند درجامعه ایفا کنند.
وی با اشاره به اینکه این همایش ملی یکی از معدود همایشهای حوزه معلمان در کشور بوده که کد را دریافت کرده است، تصریح کرد، این کد به هر همایشی از سوی وزارت علوم داده نمیشود و همایش ملی مدارمعلمی درآمل به لحاظ داشتن کمیته علمی که چندین استاد ارشد دانشگاهی و دانشیار واستادیار هم حضور داشتند، اعطا شد و از این حیث همایشی بسیار قوی و در تراز ملی بوده است.
تورانی یاداورشد، برگزاری این همایش با توجه به محورهای ارائه شده توسط معلمان شرکت کننده، قابل قبول ارزیابی شده و این گام ارزشمندی برای عوامل برگزاری و دست اندرکاران همایش ملی مدارمعلمی درشهرستان آمل بوده است.
نخستین همایش ملی مدارمعلمی با هدف بازاندیشی نقش معلم و ارتقای سطح دانش معلمان و دانشجو معلمان در زمینههای مختلف علمی و فناوری روز پنجشنبه به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد.
دراین همایش بیش از ۸۰۰ معلم، دانشجویان و استادان دانشگاه از سراسر کشور که به همت مدرسه غیردولتی زندگی، اداره آموزش و پرورش آمل و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش مازندران و پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش در آمل برگزار شد، حضور داشتند.
انتهای پیام
نظرات