• پنجشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۴
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1403071209889
  • خبرنگار : 71974

تجمع ۱۰ هزار نفری دانشجویان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

تجمع ۱۰ هزار نفری دانشجویان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

تجمع ۱۰ هزار نفری دانشجویان از سراسر کشور در محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت، از جمله شهید سیدحسن نصرالله و سردار نیل‌فروشان، برگزار شد.

به گزارش ایسنا، این تجمع امروز از میدان فلسطین آغاز شده و تا لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان طالقانی ادامه خواهد داشت.

 در این مراسم، دانشجویان از رشته‌ها و سلایق مختلف حضور دارند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و از نیروهای مسلح و سپاه پاسداران بابت انجام عملیات "وعده صادق ۲" تشکر کردند.

در ابتدای این تجمع دانشجویان با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را نسبت به حملات وحشیانه و ترورهای کور کورانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن رهبر مقاومت لبنان اعلام کردند.

در ادامه مراسم دانشجویان با اقدام نمادین و حماسی با تن کردن کفن ضمن اعلام آمادگی برای نبرد با رژیم صهیونیستی به سمت لانه جاسوسی آمریکا حرکت کردند و طی مسیر با شعارهای انقلابی انزجار خود را از نسبت با رژیم صهیونیستی و سایر هم پیمانان آن اعلام کردند.

هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجوی ضمن تسلیت شهادت رهبر مقاومت، اظهار کرد: موضوع غزه و لبنان نک بعدی نیست و همانطور که صحنه نظامی اهمیت دارد، صحنه فرهنگی نیز حائز اهمیت است این اجتماع دانشجویی پیام آن این است که مبارزه با استکبار و صهیونیستی در همه ابعاد است.

وی افزود: دفاع مقدس به ما یاد داد همانطور که رزمنده‌های  سلحشور در میدان جانفشانی می کردند، رزمندگان در اقتصاد، هنر و سیاست برای مردم  نقش آفرینی می کنند بنابراین رزمندگان و سپاهیان سلحشور  در بخش سخت میدان، تلاش خود را انجام می دهند و بخش فرهنگی نیز باید فعالیت خود را ادامه دهند.

رییس سازمان بسیج دانشجویی بیان کرد: اینکه انتظار داشته باشیم که نوع برخورد تنها نظامی باشد، رویکرد صحیحی نیست.در دانشگاه های آمریکا فریاد حمایت از  مستضعفین سر می‌دهند و صحنه برخورد نظامیان با دانشگاهیان را جهانیان دیده است.

وی افزود: پیش از انقلاب در همین نقطه ودر لانه جاسوسی، نیروهای آمریکایی اقدام به جاسوسی برای دولت آمریکا می کردند اما با تلاش سربازان انقلاب این روند متوقف شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha