• پنجشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071209840
  • خبرنگار : 50377

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی:

هیچ اختلاف نظری در مقابله با یاوه‌گویی دشمنان وجود ندارد

هیچ اختلاف نظری در مقابله با یاوه‌گویی دشمنان وجود ندارد

ایسنا/مازندران نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با تاکید براینکه نباید به کارهای تبلیغاتی دشمن توجه شود، گفت: هیچ اختلاف نظری در کشور جهت مقابله با یاوه گویی دشمنان وجود ندارد.

علی بابایی کارنامی امروز در شورای اداری شهرستان ساری که در فرمانداری تشکیل شد، با اعلام این‌که براساس حکم عقل و شرع می‌بایست پایبند به ارزش‌های دفاع مقدس باشیم، اظهار کرد: کنگره ملی  ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران یک رویداد عظیم فرهنگی بود که در استان به منظور ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

وی یکی از شوراهای اثرگذار و نقش آفرین در اجرای ماموریت‌های دستگاه های اجرایی دانست و گفت: در فحوای نظارتی مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی در مسائل مختلف امنیتی کشور نقش بسزایی دارد باید در زمینه سخت افزاری به نیروی انتظامی کمک شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی یک رژیم غیرقانونی و جعلی است و همه به این نتیجه رسیده‌اند، گفت: تجاوز به هیچ کشوری را قبول نداریم ولی اجازه نمی‌دهیم؛ اسماعیل هنیه‌ها در کشور ما ترور شوند، سکوت نخواهیم کرد.

این مسئول یادآور شد: انتقام ملت ایران از رژیم صهیونیستی قوی است و این ملت غیور پشت رهبری خود خواهد ایستاد.

بابایی کارنامی با تاکید براینکه نباید به کارهای تبلیغاتی دشمن توجه شود، اظهار کرد: هیچ اختلاف نظری در کشور جهت مقابله با یاوه گویی دشمنان وجود ندارد.

جذب اعتبار ۱۸۰ میلیاردی در بخش راهداری

وی به سفر اخیر معاون راهداری کشور به مازندران اشاره کرد و گفت: علاوه بر اعتبارات قبلی حدود ۱۸۰ میلیارد تومان برای شهرستان ساری اعتبار جدید جذب شده است‌.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر همدلی و هم افزایی در مرکز مازندران، تصریح کرد: شهر ساری باید به عنوان آرمان شهر معرفی شود.

آشنایی نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت

سرهنگ سید ابراهیم شریفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساری نیز با عنوان اینکه تلاش ما این است نسل جدید با فرهنگ غنی ایثار و شهادت و دفاع مقدس آشنا شوند، اظهار کرد: دفاع مقدس موجب عزت ما است هرچه داریم از شهدا است.

هیچ اختلاف نظری در مقابله با یاوه‌گویی دشمنان وجود ندارد

وی با بیان اینکه تاکنون ۶ اجلاسیه در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان مازندران برگزار شد که شامل اجلاسیه ازدواج ۱۰۰۰ زوج جوان، رزمندگان و ایثارگران، همسران و فرزندان شهدا، قهرمانان کشتی استان، دانشجویان و اساتید و دانش آموزان بوده است، افزود: سپاه مولود انقلاب اسلامی است هرچه در توان دارد برای رشد و تعالی دریغ نمی‌کند.

سرهنگ شریفی با اعلام اینکه امروز اجلاسیه پایانی دومین کنگره ملی شهدای استان مازندران است، خاطرنشان کرد: اگر برگزاری دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران نبود سالن ورزشی ماهفروجک ساری به بهره برداری نمی‌رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha