• پنجشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403071209709
  • خبرنگار : 50212

تاکید نماینده ساوه و زرندیه بر راه‌اندازی مجمع خیرین فرهنگی و ورزشی در ساوه

تاکید نماینده ساوه و زرندیه بر راه‌اندازی مجمع خیرین فرهنگی و ورزشی در ساوه

ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه بر راه‌اندازی مجمع خیرین فرهنگی و ورزشی در ساوه به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی و افزایش سرانه فرهنگی و ورزشی در این شهرستان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام محمد سبزی پنجشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۳ در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های مدیریت شهری ساوه اظهار کرد: پیروزی مقتدرانه سپاه و سایر نیروهای مسلح در حمله موشکی به مواضع رژیم اشغالگر قدس نشان از اقتدار و عظمت نظام اسلامی در صیانت از این مرزوبوم دارد.

وی افزود: حمله موشکی به اسرائیل دل تمامی آزادیخواهان جهان را شاد و رژیم صهیونسیتی که مانند سگ هار در منطقه جنگ افروزی می‌کند را خار و ذلیل کرد. حمله موشکی با برنامه ریزی دقیق، مواضع رژیم صهیونسیتی را هدف قرار داد.

سبزی گفت: این یک پیروزی بزرگ است اما رسانه های وابسته به مستکبران عالم دست به سانسور این موفقیت و دستاورد بزرگ زدند. امروز دوست و دشمن اذعان دارند که جمهوری اسلامی ایران ام القرای جهان اسلام است و به ابرقدرتی تعیین کننده در معادلات بین المللی تبدیل شده است.

نماینده ساوه و زرندیه در ادامه با اشاره به اینکه اخلاص در امور رمز موفقیت در ارائه خدمات صادقانه به مردم است که در سایه اتحاد، انسجام و هم افزایی بین کارگزاران نظام محقق خواهد شد، گفت: امروز اولویت و نیاز اصلی شهر ساوه احداث کمربندی است تا مانع از ورود وسایط نقلیه سنگین به داخل شهر شده و شاهد کاهش ترافیک و سوانح رانندگی باشیم. تعریض راه دسترسی ساوه به شهر صنعتی، بهره‌برداری از شهرک صنوف مزاحم، افزایش سرانه فضای سبز و ورزشی از دیگر اولویت های ساوه است.

حجت‌الاسلام سبزی با اشاره به اینکه در اجرای پروژه های عمرانی مورد نیاز شهروندان باید از ظرفیت خیرین استفاده کرد، افزود: اعتبارات دولتی کفاف نیازهای شهر ساوه به عنوان دومین شهرستان استان را نمی‌دهد که لازم است علاوه بر تزریق بیشتر اعتبارات دولتی، مجمع خیرین فرهنگی و ورزشی در ساوه راه اندازی شود که اساسنامه آن نیز نوشته شده و باید هرچه سریعتر فعالیت خود را آغاز کند تا بتوان با استفاده از این ظرفیت و برخورداری از منبع درآمدی خوب با مشارکت خیرین و مدیران صنایع شهر صنعتی کاوه نیازهای مهم شهر ساوه در این حوزه را برطرف کرد.

وی بیان کرد: افزایش سرانه فضای فرهنگی و ورزشی در ساوه موجب خواهد شد که این شهرستان میزبان برگزاری رویدادها و مسابقات ملی و بین‌المللی با توجه به ظرفیت و مزیت‌هایی که دارد، شود.

وی گفت: از مسئولیت باید به عنوان فرصتی برای خدمت صادقانه و خالصانه به مردم استفاده کرد و اتمام پروژه های نیمه تمام که نهضت آن از دولت شهید رییسی آغاز شده است با قوت بیشتر به سرانجام برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha