• پنجشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403071209708
  • خبرنگار : 50163

امام جمعه هیدج:

تلاش برای رونق تولید از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی است

تلاش برای رونق تولید از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی است

ایسنا/زنجان امام جمعه هیدج گفت: تلاش برای رونق تولید از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی است که در این زمینه باید اهتمام جدی وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام اسدالله زارعی امروز (پنج‌شنبه ۱۲ مهر ماه) در حاشیه مراسم افتتاح نمایندگی اتاق بازرگانی شهر هیدج با تسلیت شهادت شهید سیدحسن نصرالله و با بیان این‌که به شهادت رسیدن این شهید والامقام داغ بزرگی برای همه ما است، اظهار کرد: حملات موشکی سپاه پاسداران که در پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی انجام شد دل ملت ایران را شاد کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، عنوان کرد: امنیت یکی از آیتم‌های تولید است به طوری که در هر منطقه امنیت وجود داشته باشد سرمایه‌گذاری نیز بیشتر است و استقلال مردم منطقه از هر جهت فراهم می‌شود که نیروهای انتظامی در امنیت‌آفرینی در خط مقدم قرار دارد.

او با اشاره به نام‌گذاری امسال به سال جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: ایشان سال‌هاست رویکرد اقتصادی در نامگذاری سال‌ها دارند که این امر بیان‌گر اهمیت اقتصاد در کشور است.

زارعی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، توضیح داد: برای تحقق این سیاست‌ها باید عزم همگانی وجود داشته باشد، زیرا اگر دشمن احساس کند ما به او نیازمندیم بیشتر از قبل به ما فشار آورده و به دنبال تحمیل سیاست‌هایش خواهد بود.

او با تاکید بر این‌که تلاش برای رونق تولید از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: رونق تولید برکات فراوانی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به کاستن از بزهکاری و آسیب‌های اجتماعی  اشاره کرد.

امام جمعه هیدج با یادآوری اینکه کاهش وابستگی به نفت از دیگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، افزود: رونق تولید کفش در هیدج و توجه به صادرات آن می‌تواند در کاهش وابستگی به نفت و هم‌چنین ارزآوری نقش موثری داشته باشد.

وی با توصیح این‌که یکی از وظایف اصلی دولت در اقتصاد و کمک به تولیدکنندگان بهبود وضعیت صادرات به ویژه در کشورهای همسایه و منطقه است، ادامه داد: در کنار تلاش‌های دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی، ملت نیز باید استفاده از تولیدات داخلی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا به رونق کارخانجات کمک‌ کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha