• پنجشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403071209648
  • خبرنگار : 50604

فوت ناگهانی یک دانش‌آموز مینودشتی در مدرسه

فوت ناگهانی یک دانش‌آموز مینودشتی در مدرسه

ایسنا/گلستان مدیر آموزش و پرورش شهرستان مینودشت علت مرگ ناگهانی دانش‌آموز پایه یازدهم حین بازی در حیاط مدرسه را تشریح و از رسانه‌ها و مردم درخواست کرد از انتشار اخبار غیر موثق خودداری کنند.

سیدمحمد حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مینودشت صبح پنجشنبه ۱۲ مهر در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص این حادثه اظهار کرد: با کمال تاسف و تاثر روز چهارشنبه ۱۱مهر۱۴۰۳ در یکی از دبیرستان‌های پسرانه شهرستان حوالی ساعت ۱۱ و در زنگ تفریح،  دو دانش‌آموز کلاس یازدهمی در حین دنبال کردن هم در محوطه مدرسه، حادثه غمناکی رخ داد و ناباورانه ، دانش آموز عزیزمان بنام آقای امیر نیک گفتار در حیاط مدرسه دچار آسیب شد.

حسینی افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه مسئولان مدرسه با اورژانس تماس گرفتند و عوامل به سرعت در محل حاضر شدند اما طبق اعلام تیم پزشکی بیمارستان فاطمه الزهرای مینودشت  این دانش آموز که با تشخیص ایست قلبی و مشکل حاد تنفسی با آمبولانس به واحد اورژانس انتقال یافته بود علی‌رغم تلاش فراوان تیم پزشکی، متاسفانه جان خود را ازدست داد.

مدیر آموزش و پرورش مینودشت اضافه کرد: این حادثه غم‌انگیز نه تنها خانواده‌های دانش‌آموزان، بلکه تمام جامعه فرهنگی را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: ما به عنوان مجموعه آموزش و پرورش شهرستان، عمیقاً از این رویداد دل‌شکسته‌ایم و در این لحظات سخت، همدردی خود را با خانواده‌های داغدار نیک گفتار ابراز می‌کنیم. 

حسینی با صدور بیانیه‌ای، ضمن تسلیت به خانواده این دانش‌آموز و همکلاسی‌های وی، ابراز تاسف عمیق خود را از این حادثه اعلام کرد و گفت: ما به خانواده‌های مصیبت دیده اطمینان می‌دهیم که به‌طور جدی به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت و تمامی جزئیات این حادثه را پس از اعلام نظر رسمی پزشکی قانونی به اطلاع عموم خواهیم رساند. 

وی با اشاره به صدور دستورات لازم جهت پیگیری سریع این موضوع و بررسی دقیق تمامی جوانب آن، بیان کرد: کمیته‌ای ویژه با همکاری دستگاه های مربوطه برای بررسی ابعاد این حادثه تشکیل شده است .

حسینی با تاکید بر پیگیری اخبار این حادثه غم‌انگیز از مراجع رسمی آموزش و پرورش، گفت: در این شرایط حساس، از تمامی رسانه‌ها و افراد محترم درخواست داریم که از انتشار گزارش های غیرمستند خودداری کنند زیرا ما به عنوان یک نهاد آموزشی و فرهنگی متعهد به حفظ آرامش و احترام به خانواده‌های داغدیده هستیم و از تمامی شهروندان و همکاران و دانش‌آموزان می‌خواهیم که در این زمان دشوار، به یکدیگر کمک کنند.

این مقام مسئول همچنین اعلام کرد که برنامه‌های مشاوره‌ای و حمایتی برای دانش‌آموزان و معلمان این مدرسه در نظر گرفته شده است تا در این زمان دشوار، به یکدیگر کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha