• پنجشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403071209620
  • خبرنگار : 71290

مجمع جهانی بیداری اسلامی: سران رژیم صهیونیستی و استکبار سیلی محکمی خوردند

مجمع جهانی بیداری اسلامی: سران رژیم صهیونیستی و استکبار سیلی محکمی خوردند

مجمع جهانی بیداری اسلامی به مناسبت عملیات وعده صادق ۲ در بیانیه‌ای تاکید کرد: سران رژیم صهیونیستی و استکبار سیلی محکمی خوردند و پیام مهمی دریافت کردند و آن پیام این است که جمهوری اسلامی هرگونه تهدید، تجاوز و طمع ورزی به استقلال ، امنیت ملی و تمامیت ارضی میهن اسلامی را با پاسخ کوبنده و قاطع مواجه خواهد ساخت. 

به گزارش ایسنا، متن بیانیه به این شرح است: 

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ


«عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ که توسط غیور مردان ایران اسلامی در پاسخ با جنایات بی پایان و بی‌حد و مرز رژیم جنایتکار صهیونیستی انجام شد به روشنی شکنندگی و نفوذ پذیری و شکست رژیم صهیونیستی را نشان داد. 

رژیم جنایتکار صهیونیستی با حمایت آمریکا و چراغ سبز قدرت‌های استکباری اقدام به قتل عام مردم بی گناه لبنان و غزه نموده و موجب شهادت مجاهد شهید سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان، سردار سرافراز نیلفروشان و دیگر فرماندهان شجاع محور مقاومت در لبنان شد که با ارتکاب این جنایات وحشیانه و نقض آشکار حقوق بشر و نادیده گرفتن قوانین بین‌المللی،  خود را در ورطه نابودی قرار داده است. 

عملیات وعده صادق ٢ که در پاسخ به این جنایات و از ارزشمندترین عملیات موشکی اخیر جمهوری اسلامی ایران بود و توانست پایگاه‌های مهم رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دهد و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را از بیخ و بن بشکند، برگ زرین دیگری بر افتخارات سپاه عزتمند پاسداران انقلاب اسلامی افزود.

سران رژیم صهیونیستی و استکبار سیلی محکمی خوردند و پیام مهمی دریافت کردند و آن پیام این است که جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدید، تجاوز و طمع ورزی به استقلال ، امنیت ملی و تمامیت ارضی میهن اسلامی را با پاسخ کوبنده و قاطع مواجه خواهد ساخت. 

مجمع جهانی بیداری اسلامی این حماسه‌ غرورآفرین و ماندگار را به رهبر معظم انقلاب، تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و همه مسلمانان و آزادگان جهان تبریک عرض می‌نماید».

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha