• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071109495
  • منبع : نمایندگی مازندران

استاد حوزه و دانشگاه

نوجوانان امروز باید بر مدار سیره شهدای دانش‌آموز حرکت کنند

نوجوانان امروز باید بر مدار سیره شهدای دانش‌آموز حرکت کنند

ایسنا/مازندران استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ۷۵ درصد شهدای دوران دفاع مقدس نوجوان و جوان بوده‌اند، گفت: نوجوانان امروز باید بر مدار سیره شهدای دانش آموز حرکت کنند تا در آینده ایران اسلامی اثرگذار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی ۱۱ مهر ماه در اجلاسیه «همکلاسی آسمانـی» اجتماع بـــزرگ دانــــش آمـــــــــــوزان و فرهنــگیــــــــان مازندران و تجلیل از عملیات وعده صادق ۲ که در راستای دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰ شهید دیارعلویان خط شکن در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی ماهفروجک برگزار شد، با بیان اینکه هویت انسان در سن نوجوانی شکل می گیرد، اظهار کرد: تمام انسان‌های موفق، دلاور، نخبه و نوجوانی شان متفاوت با بقیه بوده است.

وی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی از جمله انسان‌هایی بوده‌ که نوجوانی‌شان با سایر هم سالانشان متفاوت بود، افزود: هزار و ۷۱۰ دانش آموز مازندرانی که نوجوانی‌شان با سایر دانش آموزان متفاوت بوده با لبیک به فرمان امام خمینی(ره) و دستکاری شناسنامه‌های خود در جبهه‌های نبرد علیه بعثیان حضور یافتند و مسیر کسب علم و ایمان را برای هم کلاسی‌های خود هموار کردند باید سیره این شهدا الگوی دانش آموزان امروزی باشد.

نوجوانان امروز باید بر مدار سیره شهدای دانش‌آموز حرکت کنند

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه ۷۵ درصد شهدای دوران دفاع مقدس نوجوان و جوان بوده‌اند، گفت: نوجوانان امروز باید بر مدار سیره شهدای دانش آموز حرکت کنند تا در آینده ایران اسلامی اثرگذار باشند.

این خطیب برجسته کشور بیان کرد: هیچ جایی در تاریخ وجود ندارد که هواپیمای جنگی را اجاره دهند اما در جنگ تحمیلی فرانسه هواپیمای جنگی را به صدام ملعون اجاره داد تا ایران اسلامی را بزند.

نوجوانان امروز باید بر مدار سیره شهدای دانش‌آموز حرکت کنند

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با کمبود تجهیزات نظامی از جمله سیم خاردار مواجه بودند، خاطرنشان شد: بیش از ۲۶ کشور در جنگ تحمیلی به رژیم بعث عراق برای زدن ایران اسلامی کمک می‌کردند.

حجت الاسلام مرادی ضمن تحسین عملیات وعده صادق ۲، گفت: این عملیات به مدد خداوند متعال و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تنبیه اسرائیل کودک‌کش در پی ترور شهید اسماعیل هنیه، شهید سید حسن نصرالله و شهید عباس نیلفروشان و دیگر شهدای مظلوم جبهه مقاومت صورت گرفت که حال تمام آزادی خواهان دنیا از جمله ملت مقاوم و سربلند ایران اسلامی خوش شد.

نوجوانان امروز باید بر مدار سیره شهدای دانش‌آموز حرکت کنند

وی با تاکید بر اینکه جنایات اخیر اسرائیل در این‌ چندماه و بعد از عملیات طوفان الاقصی و واکنش خشن‌ و غیرانسانی رژیم صهیونیستی نسبت به مردم غزه چهره واقعی اسرائیل را نشان داد و برای خیلی‌ها شخصیت این رژیم مشخص شد، بیان کرد: فشار تبلیغی بسیار قدرتمند جبهه کفر و استکبار همیشه مانع از رسیدن صدای مظلومیت مردم غزه و فلسطین به گوش مردم دنیا شد اما به مدد منویات مقام معظم رهبری و عملیات طوفان الاقصی اکنون فلسطین و غزه و اعلام انزجار از جنایات اسرائیل در منطقه به مسئله اول جهان بدل شده و بسیاری از مردم دنیا و دانشگاهیان در دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین راهپیمایی می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha