• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403071109462
  • خبرنگار : 50590

نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی:

امروز مردم، نظام و کشور نیاز به هماهنگی دارد

امروز مردم، نظام و کشور نیاز به هماهنگی دارد

ایسنا/همدان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وعده صادق ۲ افتخار بزرگی برای ملت ایران و صرفا یک اقدام فیزیکی نیست، گفت: عملیات وعده صادق ۲ یک راهبرد اساسی در دنیاست به طوریکه اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

حمیدرضا حاجی بابایی چهارشنبه، ۱۱ مهرماه در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان با بیان اینکه از شهادت سید حسن نصرالله برای همیشه ناراحت خواهیم بود، اظهار کرد: شهادت سید حسن نصرالله باب جدیدی را مانند شهادت شهیدان رئیسی، هنیه وشهید سلیمانی برای کشور گشود به طوریکه هدف بزرگی را در دنیا دنبال می‌کنیم که این هدف ارث بزرگ ما از عاشورا و دینداری است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران برمبنای ارزش‌ها بنا نهاده شده است و به همین دلیل برای آن شهید می‌دهیم تنها زمانی شهید داده می‌شود که یک راه خدایی باشد.

وی ادامه داد: آمریکا و هم پیمانانش، اگر چه برای آنها سخت است؛ اما اگر عاقلانه فکر کنند دست به کاری نخواهند زد که نتیجه  بسیار بدی خواهد داشت زیرا کسی آن‌ها را همراهی نخواهد کرد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وعده صادق ۱ فصل الخطاب برای آمریکا و هم پیمانانش بود، تصریح کرد: بعد از عملیات وعده صادق ۱ منطقه اشغالی اسرائیل را آمریکا اداره می‌کند و رژیم صهیونیستی و هم پیمانان او توان این کار را ندارند.

وی با بیان اینکه ایران پیام اقتدار خودش را صادر کرد، گفت: در چنین وضعیتی تنها یک حرف باید زد به طوریکه بعد از نظام و انقلاب تنها حرف ما خدمت و کار کردن برای مردم است.

نائب اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز کنار هم بودن یک نیاز است، اضافه کرد: امروز مردم، نظام و کشور نیاز به هماهنگی دارد و وفاق باید محقق شود چرا که کسی حوصله حاشیه‌سازی ندارد.

 وی با بیان اینکه همدان یک استان فرهنگی است و معتقدیم همه بزرگان آن را باید تقدیر کرد و محور قرار داد، قاسمی‌فرزاد استاندار سابق همدان را استانداری صادق و کاری دانست و توضیح داد: او فردی صادق، اهل معرفت و اخلاق‌مدار است که کارهای خوبی در استان به یادگار گذاشت؛ این حرف به معنای آن نیست که مشکلی نبود، اما کارهای خوبی شد و استان حرکت کرده است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه این حرکت باید ادامه یابد، یادآور شد: اراده ما بر این بود که دولت استاندار را انتخاب کند و وزیر کشور هم انتخاب کرد و باید همه او را کمک کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عامل پیشرفت استان را کار کردن و وحدت و دوری از حاشیه دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی صرفا دنبال حاشیه‌سازی هستند که این به نفع مردم و استان نیست و برای اینکه استانی موفق و پیشرفته داشته باشیم نیاز به وحدت دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha