• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403071109375
  • خبرنگار : 50673

تاکید بر تقویت و افزایش ارتباط جهاد دانشگاهی با مدیریت شهری

تاکید بر تقویت و افزایش ارتباط جهاد دانشگاهی با مدیریت شهری

ایسنا/هرمزگان رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان به منظور تعامل ارتباط هر چه بیشتر این مجموعه در زمینه های علمی، آموزشی، پژوهش و... با مدیرکل دفتر امور شهری استانداری هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

 احمد زاهری، رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان ضمن تبریک و تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان و همراهان وی، گفت: جهاد دانشگاهی از تمام ظرفیت‌های خود جهت بهبود کیفیت عملکرد جامعه هدف در ارتباط با دفتر امور شهری استفاده خواهد کرد.

زاهری با تاکید بر ضرورت افزایش ارتباط جهاد دانشگاهی بامدیریت شهری، تصریح کرد: سند توسعه شهری، توسعه فضاهای فرهنگی، طراحی و مطالعات پروژه های شهری ، راهکارهای علمی و عملی برای حل مشکلات حوزه مدیریت شهری و ... از جمله برنامه پژوهشی در این حوزه بوده است که نتیجه آن سه قرارداد پژوهشی مربوط به شهر فین، فارغان و سرگز احمدی است.

وی با اشاره به برگزاری تعداد دوره‌های آموزشی گفت: ۹۰ دوره آموزشی تعریف شده که ۶۹ مورد برگزار شده و ۴ دوره نیز در حال برگزاری است و ۱۷ دوره دیگر نیز در آینده انجام خواهد شد.

رییس جهاد دانشگاهی کسب رتبه برتر دفتر امور شهری هرمزگان در کشور تبریک گفت و از تعامل خوب وسازنده اداره کل امور شهری جهت ارتقای شاخص های آموزشی وپژوهشی در استان تقدیر وتشکر نمود.

صفر صادقی، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری هرمزگان در ادامه این دیدار ضمن عرض خوشامدگویی و ابراز رضایت از جهاد دانشگاهی خواستار تعاملات بیشتر بین دو مجموعه در آینده شد و افزود: راهبری، هدایت و نظارت بر برنامه‌های آموزشی و پژوهشی در راستای وظایف و مأموریت‌های شهرداری‌ها در ارتقای کیفیت مدیریت و خدمات شهری تاکید کرد.

صادقی اظهار داشت: بهره‌گیری از مدرسین مجرب در دوره‌های آموزشی نقش مهمی را ایفا خواهد کرد که مجموعه جهاد دانشگاهی توانسته این ماموریت را به خوبی ایفا کند. 

وی با اشاره به نقش آموزش‌های مهارتی و تخصصی حوزه‌های مختلف شهرداری‌ها و شوراها و نقش این اداره کل، اشاره کرد: بسترسازی مناسب جهت جانشین پروری و حمایت از نیروهای توانمند با رویکرد انتقال تجارب، برگزاری دوره های آموزشی، مشارکت دادن در انجام امور، تفویض اختیار و سازوکارهای مناسب مدیریتی از برنامه‌های دفتر امور شهری بوده است.

در پایان این دیدار در خصوص برگزاری آزمون استخدامی توسط مجموعه جهاد دانشگاهی در سال جاری تبادل نظر شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha