• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403071109134
  • خبرنگار : 50212

صدای خرد شدن استخوان‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی به گوش می رسد

صدای خرد شدن استخوان‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی به گوش می رسد

ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: صدای خرد شدن استخوان‌های رژیم کودک کش صهیونیستی زیر پای کودکان خردسال فلسطینی و شهدای غزه، به گوش می رسد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی چهارشنبه ۱۱ مهرماه در اجتماع بزرگداشت شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله که با حضور دانش آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم در مصلی اراک برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل شکل گرفت و ملت ایران با ولایت مداری در طول عمر با برکت نظام اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب یاد گرفتند که مسیر عزت و شرف و ایستادگی در برابر ظلم را با افتخار طی کنند.

وی با بیان اینکه مردم استان مرکزی دوشادوش ملت ایران در دوران دفاع مقدس در برابر دشمن متجاوز ایستادگی کردند و ذلت را نپذیرفتند، افزود: امروز در نقطه حساس تاریخی قرار داریم و این نقطه عطف تاریخی تعیین کننده آینده جهان و معادلات بین المللی در تعیین سرنوشت بشریت است. مردم جهان در دو قطبی استکبار و استضعاف و دو قطبی ظالم و مظلوم قرار داشته و سرنوشت خود را تعیین می‌کنند و ما باید یکی از دو مسیر امنیت، عدالت و آرامش یا ضعف نشان دادن در برابر استکبار را انتخاب کنیم.

عمومهدی گفت: در گذشته اقلیتی زورگو، مستکبر و سلطه‌گر بر اکثریتی ظلم پذیر حکمرانی کرده و عقایدشان را بر آنان تحمیل کردند، اما امروز مظلومین و مستضعفین عالم مقتدر شدند و به این اقلیت قلدر و آدم کش ندا سر می‌دهند که هیهات من الذله.

وی با تاکید بر اینکه عصبانیت سران سلطه و مستکبران عالم از اقتدار مردم مظلوم و مستضعف است و ما به آمریکا و اسرائیل می‌گوییم که از عصبانیت دق کنید و بمیرید، گفت: به نقطه صفر تاریخ نزدیک می‌شویم و صدای خرد شدن استخوان‌های رژیم کودک کش صهیونیستی زیر پای کودکان خردسال فلسطینی و شهدای غزه و لبنان به گوش می رسد. باید ایستادگی کرده و مبارزه کنیم چرا که زمان تحول بزرگ تاریخ است. منطقه غرب آسیا و خاورمیانه شاهد تحولات شگرفی در حوزه امنیت، پیشرفت، فرهنگ و علم است و سرنوشت بهتری با نابودی رژیم صهیونیستی در منطقه رقم خواهد خورد. ما زمینه ساز تمدن بزرگ اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت خواهیم بود.

وی گفت: تفکر اسرائیلی و رژیم صهیونسیتی همان تفکری است که در یک روز ۷۰ پیامبر الهی را به شهادت رساند و این تفکر در عصر حاضر نیز با آدم کشی و نسل کشی ادامه دارد ولی آنها یقین بدانند طبق وعده الهی، نابود خواهند شد.

عمومهدی  خطاب به کشورهای منطقه گفت: رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است بنابراین به صف مردم منطقه و جبهه مقاومت بپیوندید و مسیر خود را از رژیم صهیونیستی و صهیونیسم جدا کنید.

به گزارش ایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز گفت: حمله موشکی سپاه به مواضع رژیم کودک کش صهیونیستی مایه مباهات و افتخار کشور و تفسیر آیات قرآن و روایات دینی مبنی بر غلبه جبهه حق علیه باطل است.

مولوی افزود: خدای تعالی ندای مظلومیت مردم غزه را با موشک‌های سپاه بر سر رژیم صهیونیستی فرود می‌آورد تا دشمنان بدانند که مردم مظلوم عالم همچنان مقتدر در برابر مشرکان ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: خون شهید سیدحسن نصرالله مسیر مقاومت را هموارتر می کند و اقتدار مظلومان عالم را به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش ایسنا، حاضران با شرکت در این راهپیمایی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و حمایت خود را از مردم لبنان و فلسطین اعلام کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha