• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403071108990
  • خبرنگار : 71489

بشیری: کارفرمایان رژیم صهیونسیتی خود را به دیوان کیفری بین‌المللی تسلیم کنند

بشیری: کارفرمایان رژیم صهیونسیتی خود را به دیوان کیفری بین‌المللی تسلیم کنند

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به سردمداران آمریکا و کارفرمایان قتل و کشتار مردم مظلوم غزه و لبنان تذکر می‌دهم که از انشای نسخه‌های جنایتکارانه و کشتار مردم بی پناه برای پیمان‌کاران دیوانه و خون‌آشام حاکم بر رژیم اشغالگر خودداری کنند و آنان نیز از ادامه قتل عام مردم اجتناب کنند و خود را جهت محاکمه به دیوان کیفری بین المللی تسلیم کنند.

به گزارش ایسنا، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ عنوان کرد: از وعده صادق ۲ اقدام بسیار ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای گرفتن انتقام خون شهیدان اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و عباس نیلفروشان تشکر و به همه عزیزان در نیروهای مسلح خدا قوت و خسته نباشید عرض می‌کنم. همچنین به رهبر خردمند ملت شریف ایران و محور مقاومت تبریک می‌گویند.

وی تصریح کرد: صفاکان، جلادان و گردانندگان رژیم صهیونیستی بدانند جنات و کشتارهای بی‌رحمانه و وحشیانه کودکان زنان و مردان بی‌گناه، بدون پاسخ نخواهد ماند من بعد نیز مرتکب هر اقدام مذبوحانه‌ای شوند پاسخ‌های کوبنده‌تر و ویرانگری را دریافت خواهند کرد و در مکان‌های فرار و اختفای‌شان و همچنین در پناهگاه‌های حقیرانه و ذلیلانه خود نیز نتایج عقوبت اعمال ننگین خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهند چشید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به سردمداران آمریکا و کارفرمایان قتل و کشتار مردم مظلوم غزه و لبنان تذکر می‌دهم که از انشای نسخه‌های جنایتکارانه و کشتار مردم بی پناه برای پیمان‌کاران دیوانه و خون‌آشام حاکم بر رژیم اشغالگر خودداری کنند و آنان نیز از ادامه قتل عام مردم اجتناب کنند و خود را جهت محاکمه به دیوان کیفری بین المللی تسلیم نمایند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha