• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403071108759
  • خبرنگار : 50975

رشد ۱۰ درصدی مصرف بنزین در چهارمحال و بختیاری

رشد ۱۰ درصدی مصرف بنزین در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: در شهریور ماه سال جاری مصرف بنزین در استان با ۱۰.۹ درصد افزایش و نفت‌گاز ۱.۹ درصد رشد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.

ساسان تیموری در گفت‌وگو با ایسنا از افزایش ۸.۸ درصدی مصرف بنزین در نیمه اول امسال خبر داد و اظهار کرد: این میزان افزایش مصرف بنزین در بازه زمانی اول فروردین تا ۳۱ شهریورماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال در چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده و در این مدت، متوسط مصرف روزانه بنزین در سطح استان بیش از ۱۲۷ هزار لیتر گزارش شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری افزود :مصرف نفت‌گاز در نیمه اول سال جاری ۰.۵ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته و در این مدت بیش۱۴۴میلیون لیتر نفت‌گاز به مصرف‌کنندگان عرضه شده است .

وی افزایش ترددهای بین استانی و استقبال مسافران تابستانی از گردشگاه‌های طبیعی با توجه به آب و هوای مساعد این استان در فصول گرم سال را، علت عمده افزایش مصرف بنزین در چهارمحال و بختیاری دانست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تمام شهروندان باید در هنگام سوخت‌گیری به نکات ایمنی در خصوص مراقبت از کارت سوخت شخصی توجه کنند و از قرض دادن آن به دیگران خودداری کرده و همیشه مراقب تراشه کارت‌سوخت خود باشند، در صورت مشاهده هرگونه خراشیدگی یا دستکاری روی آن، از کارت استفاده نکرده و برای صدور کارت المثنی از طریق مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت دقت در حفظ و نگهدای کارت سوخت شخصی، از دادن کارت سوخت شخصی خود به دیگران خودداری کرده و در جایگاه عرضه سوخت خودشان کارت را در دستگاه کارتخوان قرار داده و تراکنش را انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha