• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403071108754
  • خبرنگار : 50038

نماینده مردم ملایردر مجلس:

بازتاب قدرت موشکی سپاه پاسداران بسیار گسترده بود

بازتاب قدرت موشکی سپاه پاسداران بسیار گسترده بود

ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازتاب گسترده قدرت موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق ۲، گفت: بعد از انجام این عملیات بزرگ و موفق، دل مظلومان و مستضعفان جهان شاد شد.

دکتر احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه قدرت موشکی امروز ایران ماحصل تلاش‌های شهدای بسیاری چون شهید «طهرانی مقدم» پدر علم موشکی نوین و همچنین زحمات فراوان نیروهای مسلح و حافظان امنیت است، افزود: عملیات وعده صادق ۲ دشمنان را مأیوس و ناامید کرد.

وی با بیان اینکه جنگ، جنگ است و فقط شکل آن فرق می‌کند گاهی به‌صورت اقتصادی، گاهی فرهنگی و گاهی نظامی، اظهار کرد: اینکه جمهوری اسلامی ایران در چه زمانی و به چه نحوی پاسخ تجاوزات رژیم صهیونیستی و سایر دشمنان را بدهد، صرفاً برعهده نیروهای مسلح و وزارت دفاع است؛ چراکه آنان نسبت به همه مسائل اشرافیت دارند و این کار یک اقدام کاملا تخصصی است.

آریایی‌نژاد با اشاره به توان بالای نیروهای نظامی و مسلح ایران، بیان کرد: سپاه پاسداران، ارتش و ناجا همواره دلسوز و تامین کننده امنیت این ملت بود و هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس خاطرنشان کرد: شرایط حساس منطقه و اینکه هر لحظه آبستن حوادث گوناگونی است می‌طلبد که برای یک عملیات بسیار بزرگ چون وعده صادق تمام شرایط سنجیده شود تا اثرگذاری خوب و بازتاب جهانی داشته باشد و همین امر توسط فرمانده معظم کل قوا و وزارت دفاع و نیروهای مسلح ایران صورت پذیرفت.

بازتاب قدرت موشکی سپاه پاسداران بسیار گسترده بود

آریایی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه راه حق ماندن ایست و راه باطل نابود شدنی است، افزود: از صدر اسلام تاکنون همه ائمه ما در مسیر اشاعه حق به شهادت رسیدند و پس از آن نیز در مسیر اسلام ما شهدای فراوانی را تقدیم کردیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه مکتب امام حسین‌(ع) از ۱۴۰۰ سال پیش تاکنون در جریان است و تا ابد نیز ادامه دارد، تصریح کرد: پایانِ راه حق رسیدن به خداوند است و ما طبق فرامین الهی وظیفه داریم در این مسیر قدم برداریم؛ اگر به شهادت برسیم و اگر پیروزی کسب کنیم هر دو برای ما موفقیت محسوب می‌شود.

وی ضمن تقدیر از عملکرد موفقیت‌آمیز سپاه پاسداران و نیروهای ارتش و سایر نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق ۲، اظهار امیدواری کرد: به‌زودی جهان از لوث وجود اسرائیل و هم پیمانانش پاک شود و مردم مظلوم لبنان و غزه و فلسطین آزادانه و خوشحال زندگی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha