• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403071108741
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار خبر داد

تقویت اصول پدافند غیرعامل در واحدهای صنعتی و شیمیایی استان سمنان

تقویت اصول پدافند غیرعامل در واحدهای صنعتی و شیمیایی استان سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از تقویت اصول پدافند غیرعامل در واحدهای صنعتی و شیمیایی این استان خبر داد و گفت: استان سمنان یک استان صنعتی بوده و با توجه به استقرار و فعالیت واحدهای تولیدی شیمیایی ، نیاز است تا از لحاظ پدافند غیرعامل، به صورت ویژه مراقبت صورت گیرد.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که با حضور دکتر ذوالقدر، جانشین قرارگاه شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری اظهار کرد: به تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بویژه سبز پوشان حریم ولایت، سپاه همیشه سرافراز که دل مردم ایران ، جهان اسلام و آزادی خواهان دنیا را شب گذشته با اجرای عملیات وعده صادق۲، شاد کردند، درود می‌فرستیم.

وی ادامه داد: مجموعه پدافند غیرعامل استان جزو ادارات موفق استانداری بوده و اقدامات بسیار خوبی را تاکنون به ثمر رسانده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: دستورالعمل ایمن سازی واحدهای صنعتی و تولیدی، یک دستورالعمل شفاف و به روز است که ابلاغ شده و تمامی دستگاه های اجرایی استان باید به وظایف خود در این خصوص عمل نموده و بند بند این دستورالعمل را اجرایی کنند.

استاندار سمنان بیان کرد: استان سمنان بواسطه وجود مناطق و اماکن حساس، عبور خطوط زیرساخت و استقرار واحدهای صنعتی تولیدی، استان خاص بشمار آمده و نیاز است تا در مسائل پدافندغیرعامل به صورت ویژه دیده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در بحث امنیت غذایی نیز لازم است تا در سطح استان اصول و دستورالعمل های حراستی و حفاظتی پدافند غیرعامل در این بخش برای حفظ سلامت جامعه بیش از پیش مورد توجه باشد.

استاندار سمنان گفت: دوگانه سوز کردن خبازی ها در سطح استان به منظور تامین مایحتاج مردم بویژه در مواقع ضروری و بحران از دیگر اولویت هایی است که باید به منظور اجرای اصول پدافند غیرعامل در دستور کار باشد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha