• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403071108651
  • خبرنگار : 71489

قالیباف: خود را برای دیوانگی احتمالی رژیم صهیونیستی آماده کرده‌ایم/ دیشب ظالمان از ترس لرزیدند

قالیباف: خود را برای دیوانگی احتمالی رژیم صهیونیستی آماده کرده‌ایم/ دیشب ظالمان از ترس لرزیدند

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره احتمال تکرار خطا از سوی رژیم صهیونیستی گفت: ما خود را برای این دیوانگی احتمالی او آماده کرده‌ایم و برنامه دور از انتظاری طراحی کرده‌ایم و پاسخ بعدی ما به تجاوزهای احتمالی در سطحی بسیار متفاوت صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه در نطق پیش از دستور خود در واکنش به حمله جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی در پی جنایات اخیر این رژیم عنوان کرد: از روزی که رهبر عزیز فرمان خون خواهی مهمان عزیزمان شهید اسماعیل هنیه را دادند تمام فرماندهان و نیروهای نظامی با حمایت مسئولان کشور شبانه روز تلاش کردند تا زمینه‌های اجرایی کردن مقتدرانه موفق و موثر این فرمان را مهیا کنند و امروز که با دومین عملیات وعده صادق این تلاش‌های شبانه روزی به ثمر رسید دنیا با چشمان خود مشاهده کرد که قدرت جوانان با انگیزه ایرانی هنگامی که در کنار باور به سنت‌های الهی قرار می‌گیرد، بر جمع بزرگترین قدرت‌های نظامی دنیا نیز برتری دارد.

وی تصریح کرد: دیشب ظالمان و جنگ طلبانی که همه توانشان حمله هوایی و عملیات تروریستی است، از ترس بر خود لرزیدند و ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان دنیا از شوق و امید سرشار شدند. دشمنی که تلاش کرده بود با پیروزی‌های تاکتیکی شکست‌های راهبردی خود را سرپوش بگذارد و با عملیات روانی شالوده ذهنی و ساختاری جبهه مقاومت را تخریب کند، تصور می‌کرد با عملیات‌های ترور و شهادت سید حسن نصرالله کار حزب‌الله لبنان را تمام کرده است، لذا باور نمی‌کرد که قوی‌تر از گذشته با صخره سنگ حزب الله لبنان روبرو شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته بود حفظ توان نظامی حزب‌الله را تحلیل کند که با شکست اطلاعاتی و امنیتی عملیات مسلحانه موفق در تل آویو روبرو شد و هنوز خود را از این شکست سرپا نکرده بود که با آوار موشک‌های ایرانی بر سر پیروزی‌سازی رسانه‌های خود روبرو شد و همه سراب امنیتی که ساخته بود را نقش بر آب دید و لذا امروز هم خود را بازنده میدان نظامی و هم شکست خورده در جنگ رسانه‌ای می‌بیند؛ این است قدرت ایمان و جهاد و قدرت اراده و تلاش و قدرت شجاعت و تدبیر و این است نتیجه رهبری حکیم و پشتیبانی مردم مسلمان و وطن پرست ایران. ما به داشتن فرمانده کل قوایی که راهبری حکیم، شجاع، مجاهد، با ایمان، باورمند به مردم و متصل به قدرت لایزال الهی است می‌بالیم و همیشه و در همه شرایط خود را تابع محض هر تصمیم او، با هر رویکردی دانسته و بالاترین افتخار خود را سربازی بی‌چون و چرای او می‌دانیم.

قالیباف گفت: البته رژیمی که موجودیت بقای خود را در خطر می‌بیند، ممکن است به فکر تکرار خطاهای پیشین خود و تعرض به خاک مقدس ایران بیفتد اما باید این را بداند که ما خود را برای این دیوانگی احتمالی او آماده کرده‌ایم و برنامه دور از انتظاری طراحی کرده‌ایم و پاسخ بعدی ما به تجاوزهای احتمالی در سطحی بسیار متفاوت صورت خواهد گرفت و حتماً این رژیم در صورت تعرض به ایران موجودیت خود را که وابسته به ایجاد احساس امنیت است با شتاب بیشتری به سمت فروپاشی سوق خواهد داد.

وی تصریح کرد: به آمریکا به عنوان حامی و پشتیبان رژیم صهیونیستی توصیه می‌کنیم که قلاده سگ هار خود را محکم کند تا نه به خود لطمه بزند و نه صاحب خود را به دردسر جدی بیندازد.

رئیس قوه مقننه در پایان عنوان کرد: به روح بلند همه شهدای بزرگ مقاومت خصوصا شهید سید حسن نصرالله، شهید اسماعیل هنیه و شهید حاج قاسم سلیمانی درود می‌فرستیم و به همه همرزمان خود در جبهه مقاومت به ویژه در لبنان و غزه اطمینان می‌دهیم که ما تا پیروزی قدس شریف در کنار شما خواهیم ماند و راه شهدای مقاومت را ادامه خواهیم داد. ما این روزها بیشتر از همیشه این تذکر خداوند متعال در قرآن کریم را لمس می‌کنیم که شهدا زنده‌اند؛ آری سید حسن نصرالله زنده است، اسماعیل هنیه زنده است و حاج قاسم عزیزمان زنده است چون مقاومت زنده است و به مبارزه خود تا آزادی قدس شریف ادامه خواهیم داد. سلام بر قدس سلام بر فلسطین و سلام بر شهدای راه خدا.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha