• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403071108650
  • خبرنگار : 50228

بنی تمیم خبر داد:

موافقت وزیر ورزش برای اختصاص اعتبار جداگانه به ورزشگاه ۵ مهر آبادان

موافقت وزیر ورزش برای اختصاص اعتبار جداگانه به ورزشگاه ۵ مهر آبادان

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که پروژه ورزشگاه پنج مهر آبادان با ۱۰۰ یا ۲۰۰ میلیارد تومان جمع نخواهد شد، گفت: از وزیر ورزش خواهش کردم اعتباری جداگانه برای این پروژه در نظر بگیرد که وزیر نیز قول مساعد جهت ابلاغ اعتبار مشاور طرح را داد.

روز گذشته خبرگزاری ایسنا در قالب گزارشی تحت عنوان روایت تلخ ‌عجیب‌ترین‌ میراث ورزشی کشور به بررسی وضعیت ورزشگاه پنج مهر آبادان که پس از ۳۶ سال همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد، پرداخت. ورزشگاهی که سال ۱۳۶۷ کلنگ ساخت آن به زمین زده شد و هیچکس تصور نمی‌کرد که بعد از گذشت ۳۶ سال این مجموعا هنوز نیمه کاره باقی مانده باشد. 

البته این ورزشگاه در دوران مدیریت حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان وارد فاز جدیدی برای تعیین تکلیف جهت بازسازی یا تخریب ورزشگاه و ساخت ورزشگاه جدید، شده است؛ نکته قابل اهمیت نیز این است که طی روزهای اخیر در جلسه بنی‌تمیم و وزیر ورزش و جوانان مقرر شد علاوه بر ۱۰۰ میلیارد ابلاغ شده به این طرح، اعتباری جداگانه برای گرفتن مشاور به این پروژه اختصاص پیدا کند تا روند کار تسریع پیدا کند.

حمید بنی‌تمیم در گفت  و گو با ایسنا، درباره این ورزشگاه، اظهارکرد: بر اساس مصوبات سفر سال گذشته ریاست جمهوری (شهید آیت الله رییسی) به استان خوزستان، اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی برای پروژه ورزشگاه پنج مهر آبادان در نظر گرفته شد که حدود یک ماه پیش مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به ما ابلاغ شد. اما موضوع مهم این است که برای این طرح حتما باید مشاوره بگیریم.

او ادامه داد: دو روز پیش نیز در جلسه حضوری آقای دنیامالی وزیر ورزش و آقای مولوی نماینده آبادان، من نیز به صورت وبینار حضور داشتم که بنده توضیحاتی در خصوص اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومانی برای پروژه پنج مهر آبادان و ابلاغ ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبار در نظر گرفته شده، ارائه دادم. همچنین این موضوع را مطرح کردم در حالی نمی توانیم برای طرح مشاور بگیریم که گرفتن مشاور الزامی است زیرا حتما باید مشاور نظر دهد که به طور مثال آیا سکوهای ورزشگاه باید تخریب شود یا خیر. ضمن این که کاملا بدیهی است که نقشه‌های ۳۰ سال پیش به کار امروز ورزشگاه نمی‌آید و باید پروژه به روزی تعریف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از وزیر ورزش خواهش کردم اعتباری جداگانه برای این پروژه در نظر بگیرد که وزیر نیز قول مساعد جهت ابلاغ اعتبار مشاور طرح را داد که ما نیز پس از ابلاغ اعتبار مشاور، باید با قید فوریت با تعیین مشاور اقدامات عملیاتی انجام شود.

او تاکید کرد: نکته مهم این است که باید بدانیم که این پروژه با ۱۰۰ یا ۲۰۰ میلیارد تومان جمع نخواهد شد و کمک‌های منطقه آزاد اروند و پالایشگاه آبادان می تواند به اجرایی شدن اقدامات عملیاتی این طرح سرعت ببخشد. به هر حال همه باید پای کار بیایند تا کار با سرعت بیشتری انجام شود تا ورزشگاهی در شأن مردم علاقه مند به فوتبال در این شهر داشته باشیم. در واقع به کاری جهادی و کمک همگانی برای به اتمام رسیدن و تعیین تکلیف این پروژه نیاز داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha