• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403071008410
  • خبرنگار : 50589

معاون ورزشی اداره ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی خبر داد

۱۳ تیم داخلی و خارجی در تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان

۱۳ تیم داخلی و خارجی در تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون ورزشی اداره ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی، از برگزاری سی‌وهفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان با حضور ۱۳ تیم داخلی و خارجی خبر داد.

جواد امان‌زاده، با اشاره به برگزاری سی‌وهفتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان اظهار کرد: ۱۳ تیم داخلی و خارجی در این دوره از تور که از ۱۵ مهر آغاز می‌شود حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: تیم های TOTO و KARYA CYCLING TEAM ترکیه، EBS اسپانیا، مغولستان، تیم های ملی پاکستان و عراق، پتروشیمی تبریز، گل گهرسیرجان، فولاد مبارکه سپاهان، trt زنجان، دانشگاه آزاد، سهند پمپ تبریز و تیم ملی امید ایران (زیر ۲۳ سال) در این دوره حضور خواهند داشت.

امان زاده با اشاره به مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت: مراسم افتتاحیه سی و هفتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان روز شنبه ۱۴ مهر ماه از ساعت ۱۶ در سالن پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد و در مرحله اول این رقابت ها که ۱۵ مهر از پارک ائل گولی تبریز آغاز می شود. دوچرخه سواران مسیر ۱۵۳.۸ کیلومتری تبریز به ارومیه را رکاب می زنند، در مرحله دوم که ۲۱۲ کیلومتر طول دارد و طولانی ترین مرحله تور است، شرکت کنندگان از ارومیه به سمت جلفا حرکت می کنند و در مرحله سوم در مسیر ۱۲۶ کیلومتری جلفا به شبستر رقابت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: دوچرخه سواران پس از این مرحله به تبریز ترانسفر می‌شوند و در مرحله چهارم که از تبریز به سرعین تعیین شده و ۱۹۵.۶ کیلومتر طول دارد، رکاب می زنند و در مرحله پایانی و پنجم که پانزدهم مهر برگزار می شود، در مسیر ۲۰۴.۹ کیلومتری سرعین به تبریز رقابت می کنند.

معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان قدیمی ترین تور دوچرخه سواری آسیا بوده و برگزاری چنین رویدادهای بزرگ ورزشی سرمایه ارزشمندی برای ایران محسوب می شود که در همین زمینه ضمن قدردانی از کلیه دستگاه‌های اجرایی همکار در برگزاری این رویداد از کلیه ورزش دوستان دعوت می‌کنیم که جهت تماشای این رقابت ها در محل های مشخص شده حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha