• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071008305
  • خبرنگار : 50175

رئیس حفاظت‌ و اطلاعات دادگستری لرستان:

برخورد با فساد اولویت دستگاه قضایی است

برخورد با فساد اولویت دستگاه قضایی است

ایسنا/لرستان رئیس حفاظت‌ و اطلاعات دادگستری لرستان گفت: برخورد با فساد درون قوه قضائیه و سایر دستگاه‌ها از اولویت‌های مهم است که به‌صورت ویژه در دستور کار دادگستری‌های استان قرار دارد.

حسین صالحی امروز (۱۰ مهر ماه) در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت شهادت شهید سید حسن نصرالله، به ابعاد مختلف شخصیت او اشاره و بیان کرد: این شهید فردی مومن، باورمند به اسلام، انقلاب و مقاومت بود که با اخلاقی مثال‌زدنی و تواضع، الگویی برای نسل‌های جوان مسلمان محسوب می‌شد.

وی اظهار کرد: شهید نصرالله فردی دغدغه‌مند و متواضع بود که همواره با نگاه تمدن اسلامی و ایثارگری‌هایش برای پیشبرد اهداف مقاومت و مبارزه با دشمنان ایستادگی کرد.

رئیس حفاظت‌ و اطلاعات دادگستری لرستان بیان کرد: شهادت نصرالله گرچه صدمه بزرگی است، اما قطعاً راه مقاومت سد نخواهد شد. تجربه تاریخی ما و وعده‌های الهی نشان داده است که شهادت این افراد به گسترش اثرات آن‌ها منجر می‌شود مانند شهید سلیمانی، اثر شهید نصرالله پس از شهادت نیز بیشتر خواهد بود.

وی افزود: اکنون حزب‌الله لبنان در رأس جبهه مقاومت قرار دارد و در این سال‌ها توانسته است، افرادی را تربیت کند که راه مقاومت را ادامه دهند.

صالحی بیان کرد: در راستای اجرای منویات ریاست قوه‌ قضائیه، دستگاه قضایی استان لرستان با فساد درون و برون از مجموعه با حساسیت و قاطعیت برخورد محکم و قانونی را خواهد داشت و در صیانت و حفاظت از سلامت دستگاه عدلیه با احدی مماشات نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های محوری قوه‌ قضائیه فراهم کردن زمینه تعامل سازنده و مؤثر با دستگاه قضایی، سهولت دسترسی آحاد مردم به قوه‌ قضائیه و شناسایی مبادی فساد و مبارزه بی‌امان با سودجویان و متخلفان است، اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و کسب رضایتمندی حداکثری، نهادهای نظارتی دستگاه قضایی از جمله مرکز حفاظت اطلاعات قوه‌ قضائیه به‌صورت شبانه‌روزی در قالب سامانه تلفنی ۱۵۸۰ آماده دریافت گزارش‌ها، شکایت‌ها و اخبار هم‌استانی‌ها در حوزه ماموریت دستگاه قضایی است.

رئیس حفاظت‌ و اطلاعات دادگستری لرستان افزود: مردم می‌توانند از طریق این سامانه در شناسایی فساد اداری، مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه‌ قضائیه در استان و کارچاق‌کن‌ها با حفاظت‌ و اطلاعات دادگستری استان لرستان همکاری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha