• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071008235
  • خبرنگار : 50176

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

فلسطین، غزه و حماس پیروز میدان هستند

فلسطین، غزه و حماس پیروز میدان هستند

ایسنا/لرستان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: قرآن این وعده را داده که آینده از آن مستضعفان است و بر این اساس یقیناً پیروز این میدان فلسطین، غزه و حماس است.

حجت‌الاسلام محسن قلندری امروز (۱۰ مهر ماه) در جلسه گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله، شهید عباس نیل‌فروشان و شهدای مقاومت که در ستاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان و با حضور ریاست و معاونان ستادی و مسئولان مراکز علمی و درمانی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: از شهادت فرمانده حماس شهید هنیه تا امروز و ترور فرماندهان حماس و چهره مقاومت، سیدحسن نصرالله برای جامعه هزینه سنگینی دارد.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط آنچه از همه چیز مهم‌تر است انسجام و یکپارچگی جامعه انقلابی است که نباید اجازه دهیم تفرقه و اختلاف در جامعه ایجاد شود، ادامه داد: در چند روز گذشته، موج انتقادها به دولت و مجموعه دیپلماسی کشور خیلی زیاد شده است، از روز تحلیف رئیس‌ جمهوری ما شاهد ترورهای شخصیت‌ها بودیم، نباید این انتقاد به اینجا برسد که ایجاد تفرقه کند.

قلندری با اشاره به اینکه در دنیا دو جبهه با نگاه مکتبی داریم که با ایدئولوژی زندگی می‌کنند، گفت: اول ایران است که براساس فرامین الهی و مکتب اسلامی اداره می‌شود و دوم اسرائیل است که غیر از کشورهای دیگر که نگاه سیاسی دارند، نگاه مکتبی دارد و دنبال برتری ۱۰۰ درصدی بر جهان است، چون اعتقاد راسخ دارد که قوم برتر است و همه در جایگاه نوکر، غلام و زیردست هستند و باید به قوم یهود خدمت کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه از روز اول که انقلاب اسلامی پدیدار شد نگاه تقابل مکتب اسلام با یهودیت صهیون محکم بود، افزود: در احکام اسلام هیچ‌وقت اسلام به فرد وابسته نبوده، ولو اینکه آن فرد مطیع خداوند باشد، چراکه در اسلام مکتب است که کار را پیش می‌برد نه فرد. بنابراین مقام معظم رهبری بعد از شهادت سردار سلیمانی فرمودند سلیمانی یک مکتب است و سلیمانی‌ها خواهند آمد، اگر سیدحسن نصرالله را شهید کردند بدانند که هیچ‌وقت جبهه مقاومت متوقف به سیدحسن نخواهد بود و بعد از او یک رهبر پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha