• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403071008063
  • خبرنگار : 71560

نوش آبادی: حزب الله زنده است/ پیروز میدان ملت لبنان و فلسطین هستند

نوش آبادی: حزب الله زنده است/ پیروز میدان ملت لبنان و فلسطین هستند

یک عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تشکیلات حزب الله مستحکم تر از آن چیزی است که دشمنان می اندیشند، تاکید کرد: حزب الله در سرزمین لبنان زنده است و به حیات خود ادامه می دهد.

حسین نوش آبادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، بیان کرد: پیام مقام معظم رهبری کاملا روشنگر و هدایت گر است، برخی نسبت به مساله مقاومت و جنگ با رژیم آدم کش و کودک کش که بدون در نظر گرفتن هیچ یک از قوانین بین المللی و انسانی امروز در منطقه حساس غرب آسیا جنایت می کند، تردید دارند و سازمان‌های به ظاهر حامی حقوق بشری  که وظیفه مهار این رژیم نامشروع و غاصب را دارند، به تماشا نشسته‌اند. امروز حجت بر همه تمام است.

وی در ادامه اظهار کرد: هر کسی در هر جایگاهی و در هر موقعیتی، دولت ها به نوعی و ملت ها به نوع دیگر وظیفه بسیار سنگینی در مهار افسار این موجود وحشی و به تعبیری این سگ هاری دارند که امروز رها شده و هیچکدام از مجامع جهانی نیز برنامه‌ای برای برخورد با این موجود وحشی ندارند. امروز به لطف الهی جریان مقاومت یک جریان زنده است. حزب الله در سرزمین لبنان زنده است و به حیات خود ادامه می دهد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: درست است که حزب الله امروز بسیاری از فرماندهان عزیز خود را از دست داده و جهان تشیع و جهان اسلام متاثر از این حوادث تلخ از دست دادن بسیاری از این عزیزان در فلسطین و لبنان است، اما هم فلسطین و هم لبنان پیروز نهایی این میدان هستند. همان طوری که خداوند متعال در قرآن می فرماید خانه دشمنان دین خدا و خانه کفار و مشرکان، خانه عنکبوت است. خانه صهیونیست ها خانه عنکبوتی است. رژیم صهیونیستی یک رژیم پوشالی است.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز هر کس که رسانه و بیانی در اختیار دارد و هر دولتی که قدرت دارد باید به صحنه بیاید. دولت ها با قطع ارتباط با این رژیم و عدم فروش نفت و کالا به این رژیم باید تلاش کنند تا این جنایت متوقف شود. به خصوص مسلمانان جهان که قریب به 2 میلیارد مسلمان در سراسر جهان وجود داشته و ما 25 کشور عرب زبان در جهان داریم. کشورهای اسلامی باید در برابر سرزمین غصب شده و هجوم به یک کشور اسلامی مانند لبنان وظیفه خود را ادا کنند. امروز باید غیرت مسلمانان تحریک شده و احساس وظیفه کنند.

وی افزود: قطعا رژیم غاصب صهیونیستی در هم خواهد شکست و هیمنه پوشالی این رژیمی که با حمایت های مستقیم غرب پابرجا مانده است، شکسته خواهد شد. این نشانه ضعف برخی از کشورهای عربی و اسلامی است که بی تفاوت باشند. هم استحکام درونی و هم استحکام تشکیلاتی حزب الله قوی تر از آن است که با این ضربه ها آسیب جدی ببیند. کشورهایی که در محور مقاومت هستند نیز باید در یک مسیر گام برداشته تا شر این غده سرطانی از ممالک اسلامی برچیده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha