• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403071008002
  • خبرنگار : 50228

بازیکن سابق تیم:

استقلال ‌ملاثانی‌ هنوز مطالبات‌مان را پرداخت نکرده است/ فوتبالیست‌های خوزستانی خانه‌نشین شده‌اند

استقلال ‌ملاثانی‌ هنوز مطالبات‌مان را پرداخت نکرده است/ فوتبالیست‌های خوزستانی خانه‌نشین شده‌اند

ایسنا/خوزستان بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال ملاثانی می‌گوید علی رغم این که امتیاز تیم واگذار شده است اما هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده‌ایم.

امین بساطی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: بازیکن سابق استقلال ملاثانی هستم ولی هنوز حق و حقوقم را از این باشگاه که امسال هم امتیاز آن به هرمزگان واگذار شد، دریافت نکرده‌ام. حتی پیش از این به سایر بازیکنان گفته بودند که باید طلب خود را ببخشید. این همه سال زحمت کشیدیم، بعد هم این داستانِ تمام تلاش‌هایمان است.

او ادامه داد: اگرچه امتیاز ملاثانی فروخته شد اما از پولی که نصیب مسئولان باشگاه شد، حق و حقوق ما بازیکنان پرداخت نشده است. تیم به صورت شخصی اداری می‌شد و متاسفانه هیچ کمکی هم از سوی مسئولان استانی به تیم نمی‌رسید یا اگر هم کمک می‌شد، خیلی کم بود. پولی هم که به دست ما می‌رسید حتی جوابگوی خرید یک مکمل هم نبود و بعد دچار مصدومیت‌هایی می‌شدیم که آینده ورزشی‌مان را تحت شعاع قرار می‌داد.

این فوتبالیست خوزستانی گفت: بعد از فروختن امتیاز تیم نیز دست ما به مسئولی نرسید که مطالباتمان را بگیریم. البته وقتی هم تیم داشتیم مشخص نبود با چه کسی طرف هستیم. یک روز مربی، یک روز مدیرعامل و یک روز هم مسئول دیگر از نظر مالی به بازیکنان کمک می‌کرد. واقعا با حواشی زیادی مواجه بودیم.

او تاکید کرد: واگذاری سهمیه‌های فوتبال استان خوزستان به استان‌های دیگر ضربه بزرگی به بازیکنان خوزستانی زده و نمونه آن واگذاری استقلال ملاثانی است که باعث خانه نشین شدن تعداد بسیاری از فوتبالیست‌های خوزستانی است. این سهمیه فروختن‌ها باعث به خطر افتادن آینده فوتبالیست‌های خوزستانی و هرز رفتن استعدادهای فوتبالی استان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha