• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403071007883
  • منبع : نمایندگی خوزستان

ابلاغ شیوه‌نامه انتصاب نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی خوزستان

ابلاغ شیوه‌نامه انتصاب نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی خوزستان

ایسنا/خوزستان انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان از ابلاغ شیوه‌نامه انتصاب نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان در شهرستانها مصوب هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان به تمامی شهرستان‌های استان خوزستان به شهرستان‌های خوزستان خبر داد.

هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان با توجه به ماده ۳۸ اساسنامه تصمیم گرفت بخشی از اختیارات خود در خصوص نمایندگان شهرستانی را به اعضای مجمع در شهرستان‌ها تفویض و انتخاب افراد پیشنهادی برای نمایندگی در شهرستان‌ها را به اعضای مجمع در شهرستان‌ها بسپارد و سپس هیات مدیره برای انتصاب افراد پیشنهادی تصمیم‌گیری کند.

به گزارش ایسنا، به منظور انتصاب نمایندگان انجمن در شهرستان‌ها مقرر شد در تمامی شهرستان‌های استان خوزستان که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان نماینده داشته باشد.

اعضای مجمع یا همان هنرمندانی که در انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان حق رای داشتند در نشست حضوری به همراه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سه نفر از هنرمندانی که حایز شرایط هستند را انتخاب می کنند که ۲ نفر انتخاب اعضای مجمع و یک نفر پیشنهاد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خواهد بود و این افراد طی نامه به انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان معرفی خواهند شد.

افراد پیشنهادی باید عضو مجمع شهرستان باشند و از حسن شهرت، صلاحیت علمی و تخصصی و تجارب کافی و اداری متناسب با فعالیت انجمن هنرهای نمایشی برخوردار باشند.

دارا بودن ۲۷ سال سن و انجام خدمت وظیفه عمومی یا ارایه برگ معافیت دایم برای آقایان از دیگر شروط نمایندگی است و شناخت کافی از ظرفیت‌های شهرستان و همچنین ارتباط موثر و سازنده با مدیران شهرستان از جمله فرماندار، شورای اسلامی شهر، شهردار و...  و نیز ارتباط کامل و موثر با هنرمندان تئاتر شهرستان نیز از دیگر ویژگی‌های افراد پیشنهاد دهنده است.

بعد از معرفی افراد پیشنهادی به انجمن هنرهای نمایشی خوزستان افراد پیشنهادی باید با برنامه‌های مشخص در جلسه هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان حاضر شده و برنامه های خود را معرفی و دفاع کنند و چنانچه گزینه‌های پیشنهادی نتوانند نظر هیات مدیره استان را جلب کنند برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های موسسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان هیات مدیره یک‌نفر از هنرمندان آن شهرستان را به عنوان نماینده در آن شهرستان منصوب خواهد کرد.

همچنین در خصوص کلانشهر اهواز مقرر شد اعضای مجمع هنرمندان در شهرستان اهواز در نشست حضوری سه نفر از هنرمندان حایز شرایط فوق را انتخاب و به هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان معرفی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha