• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۸
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403071007872
  • خبرنگار : 50987

احترام به خواسته‌ها و نیازهای شهروندان باید در اولویت‌ مدیران باشد

احترام به خواسته‌ها و نیازهای شهروندان باید در اولویت‌ مدیران باشد

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان بندرخمیر با تاکید بر لزوم احترام به درخواست‌های مردم گفت: احترام به خواسته‌ها و نیازهای شهروندان باید در رأس اولویت‌های مدیران قرار گیرد.

میرهاشم خواستار امروز سه‌شنبه ۱۰ مهرماه در جلسه شورای اداری شهرستان بندرخمیر که با حضور اعضای شورای اداری شهرستان بندرخمیر درمحل سالن شهر جدید علوی برگزار شد شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله به دست رژیم غاصب صهیونیستی را تسلیت گفت.

وی در ادامه بر ضرورت راه‌اندازی اکیپ اتفاقات برق در مناطق کشار و کهورستان تأکید و اظهار کرد: با توجه به مشکلات مکرر برق و وسعت منطقه، نیاز به واکنش سریع در مواقع بحرانی و ایجاد اکیپ تخصصی در این مناطق امری ضروری است.

وی افزود: این اکیپ می‌تواند به سرعت به مشکلات برق‌رسانی رسیدگی کرده و از بروز قطعی‌های ناخواسته و نارضایتی‌های مردم جلوگیری کند.

مهندس خواستار با اشاره به جاده ترانزیتی وپر خطر کهورستان- لار افزود: جاده کهورستان لار به شدت نیازمند افزایش ایمنی و روشنایی در قسمت آماده شده است و تکمیل فازهای بعدی آن از جمله اقدامات ضروری برای بهبود وضعیت ایمنی این مسیر محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کهورستان و کشار به ماشین آتش‌نشانی نیاز دارند تا در مواقع اضطراری بتوانند به سرعت و به‌طور مؤثر اقدام کنند، خاطرنشا کرد: پیگیری‌های لازم در این زمینه در حال انجام است تا مشکلات نبود ماشین آتش‌نشانی به‌زودی در منطقه برطرف شود.

خواستار بر ضرورت شناسایی روستاها برای ایجاد دیوارهای حفاظتی و لایروبی رودخانه‌ها اشاره و اظهار کرد: این اقدامات باید قبل از آغاز فصل بارندگی برای جلوگیری از بروز حوادث انجام شود.

فرماندار شهرستان بندرخمیر در پایان با اشاره به غیراستاندارد بودن میدان ورودی شهرجدید علوی گفت: غیراستاندارد بودن این میدان جان هموطنان را به خطر می‌اندازد لذا باید با انجام برنامه‌ریزی و هماهنگی و همکاری راهداری و شرکت عمران شهر جدید علوی ایرادات آن مرتفع شود.

وی افزود: با توجه به آماده بودن ساختمان پاسگاه شهر جدیدعلوی مکاتبات و پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده و انتظار می‌رود که مراحل نهایی به‌زودی به اتمام برسد و نیروهای انتظامی در پاسگاه مستقر شوند.

خواستار افزود: این اقدام به منظور افزایش امنیت و خدمات‌دهی بهتر به ساکنان منطقه انجام می‌شود و می‌تواند نقش مهمی در کاهش جرائم و بهبود کیفیت زندگی در شهر جدید علوی داشته باشد.

وی با تاکید بر ایجاد هماهنگی میان بخش‌های مختلف گفت: همکاری گسترده و تبادل نظر بین مسئولان و نهادها در کنار پایبندی به قانون، زمینه‌ساز ارائه راهکارهای عملی و پایدار برای رفع موانع و ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به مردم خواهد بود.

حجت‌السلام و المسلمین محسن سالاری -امام جمعه موقت شهرستان خمیر- در این جلسه بر استفاده بهینه از فرصت خدمت‌رسانی تأکید و تصریح کرد: باید فرصت خدمت به مردم را غنیمت بشماریم و با تمام توان از این زمان برای بهبود وضعیت جامعه و رفع مشکلات استفاده کنیم.

وی افزود: هر لحظه‌ای که در اختیار داریم فرصتی ارزشمند برای خدمت است و باید با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش بی‌وقفه، این مسئولیت را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

حمید صبوری‌خواه -مدیرعامل شهر جدید علوی- در این مراسم ضمن تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان شهید سید حسن نصرالله اقدامات شرکت عمران شهر جدید علوی درخدمات‌رسانی به مردم را تشریح کرد.

وی با اشاره به راه دسترسی شهر جدید علوی به مرکز استان در مسیر تونل درحال انجام است، افزود: همچنین یک راه جدید در حال مطالعه است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در اراضی روستایی هم‌جوار با شهرجدید علوی گفت: آمادگی جهت همکاری و همراهی با روستاهای همجوار جهت برطرف کردن مشکلات موجود را داریم.

مدیرعامل شهر جدید علوی با اشاره به سرعت خوب ساخت مسکن ملی دراین شهر تصریح کرد: آمادگی داریم جهت استقرار ادارات و نهادهای شهرستان زمین و ساختمان در اختیار آنان قرار دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha