• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403071007849
  • خبرنگار : 50037

استاندار جدید همدان:

تخصص و کاربلدی یکی از شاخص‌های انتخاب مدیران در همدان خواهد بود

تخصص و کاربلدی یکی از شاخص‌های انتخاب مدیران در همدان خواهد بود

ایسنا/همدان استاندار جدید همدان گفت: ملاک و شاخص اصلی انتخاب مدیران در استان همدان و اینکه یک مدیر بماند و یا تغییر کند تخصص و کاربلدی خواهد بود.

حمید ملانوری شمسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: انگیزه کافی برای اجرای سیاست‌های دولت و همراهی با گفتمان دولت به منظور ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی منطقه و نیز حسن خُلق و مردمداری از دیگر شاخصه‌ها و ملاک‌های بنده برای انتخاب مدیران در این استان است. 

وی افزود: برای رشد و توسعه استان همدان به‌طور قطع از ظرفیت احزاب و گروه‌های مختلف و سازمان‌های مردم نهاد و نهادهای مدنی نیز به عنوان نخبگان با انگیزه جامعه استفاده خواهیم کرد. 

ملانوری شمسی در ادامه با اشاره به موقعیت خاص گردشگری استان همدان، تصریح کرد: امروزه صنعت گردشگری به لحاظ اشتغالزایی، تولید ثروت، کم‌آب‌بر بودن و جلوگیری از آسیب‌های زیست محیطی یکی از مهمترین صنعت‌های به روز دنیا بوده و دقیقا براساس نیاز منطقه استان همدان است.   

وی ادامه داد: با رونق بخشیدن دو چندان به صنعت گردشگری استان می‌توان برای استان همدان ایجاد اشتغال کرده و با مدیریت منابع آبی برای استان تولید ثروت داشت.

ملانوری شمسی خاطرنشان کرد: جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان از جمله غار علیصدر، هگمتانه، آرامگاه باباطاهر عریان و آرامگاه بوعلی و نیز صنایع دستی این استان از جمله مبل و منبت، سفال و سرامیک، چرم با توسعه زیرساخت‌های حمل‌و نقل و نیز زیرساخت‌های راه از نقش موثری در رونق دو چندان گردشگری این استان برخوردار است.

وی بیان کرد: برای شتاب بخشیدن به رونق گردشگری استان توجه ویژه به زیرساخت‌های حمل و نقل از جمله فرودگاه و راه‌آهن و نیز توجه به زیرساخت‌های خدماتی رفاهی ضروری بوده و می‌تواند استان همدان را به جایگاه قطب گردشگری تبدیل کند که برای این امر مهم باید زیرساخت‌های حمل‌و نقل و راه و نیز زیرساخت‌های خدماتی و رفاهی استان را توسعه و بهبود ببخشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha