• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403071007749
  • خبرنگار : 50976

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس:

حزب‌الله لبنان خط مقدم کشورهای مقاومت است

حزب‌الله لبنان خط مقدم کشورهای مقاومت است

ایسنا/فارس رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شیراز، حزب‌الله لبنان را خط مقدم تمام کشورهای مقاومت عنوان کرد و گفت: حزب‌الله در خط مقدم مبارزه با استکبار قرار دارد.

رضا محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و سردار نیلفروشان، بیان کرد: حزب‌الله لبنان خط مقدم کل کشورهای مقاومت و در خط مقدم نبرد حق و باطل و مبارزه با استکبار است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از رعایت مباحث اخلاقی توسط حزب‌الله سوءاستفاده کرد، گفت: حزب‌الله لبنان تا حد توان محله‌های مسکونی را مورد هدف قرار نداد و به زنان و کودکان آسیبی نرساند و با توجه به اینکه در بسیار مواقع می‌توانستند نتانیاهو و دیگر مسئولان رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار دهند اما این اتفاق نیفتاد چون احترام به فرماندهان در تمام جنگ‌های تاریخی بشریت وجود داشته است و مردانگی در مبارزات رعایت می‌شد.

محمدیان،ترور فرماندهان و منفجر کردن پیجرهایی که حتی مردم عادی از آن استفاده می‌کردند را خارج از اخلاق دانست و افزود: رژیم صهیونیستی زمانی که در میدان پیروز نبودند دست به اقدامات ناجوانمردانه زدند و در چند هفته فرماندهان را تررو کردند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: حزب‌الله لبنان باید خود را بازسازی کرده و ضربات سنگین‌تری بر دشمن وارد کند.

وی اظهار کرد: مردم ما نباید فریب تبلیغات دشمن و غرب را بخورند، درست است که ضرباتی وارد شده است اما ترس و وحشت، خالی شدن برخی از شهرک‌ها در مناطق صهیونیست نشین و این حجم تبلیغی را که علیه لبنان انجام می‌دهند، نشانه ضعف این رژیم منحوس است. رژیم صهیونیستی حدود یک سال نتوانسته است غزه را تصرف کند و نتوانسته است وارد خاک لبنان شود و این نشانه قوت و مقاومت مردم فلسطین و لبنان است.

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس بیان کرد: مردم بدانند اگر این خط مقدم را از دست بدهیم باید در کنار مرزهای مختلف کشور، منتظر ورود صهیونیست‌ها باشیم و چه بسا پس از لبنان به عراق و سوریه و ایران حمله کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha