• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403071007738
  • منبع : فضای مجازی

دبیرکل نُجَباء: دشمن از هم‌آوردی با نسل فاتح خیبر ناتوان است

دبیرکل نُجَباء: دشمن از هم‌آوردی با نسل فاتح خیبر ناتوان است

دبیرکل جنبش نجباء عراق جنایات رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا در غزه و لبنان را به فجایع کربلا تشبیه کرد و نوشت، این رژیم «ناجوانمردانه می‌جنگد زیرا از هم‌آوردی رو در رو با دلیرمردان محور مقاومت ناتوان است».

به گزارش ایسنا، شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء شامگاه دوشنبه پیامی را در خصوص تحولات جاری منطقه منتشر کرد و یادآور شد که «درنگی در جنایات درنده‌خویانه رژیم صهیونیستی و آمریکا در غزه و اینک لبنان، بویژه کشتار کودکان و غیرنظامیان، یادآور فجایع کربلاست و یزیدیان زمانه، گویی از جزء به جزء آن فاجعه برای طراحی اقدامات وحشیانه و پلید خود تقلید می‌کنند».

الکعبی با اشاره به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، نوشت: دشمنان، ابتدا این نبرد غیرمنصفانه و ناجوانمردانه را به‌پا کردند تا یاران مؤمن و مجاهد شهید سیدحسن نصرالله را با جنگنده‌های پرسه‌زن خود از فاصله دور به شهادت برسانند، با این حال سید حسن ثابت‌قدم به راهش ادامه داد، بی‌آنکه عقب بنشیند یا به خود تردید راه دهد یا سودای سازش داشته باشد.

او در ادامه نوشت: سپس دشمن تجاوزهای خود را تداوم بخشید و در اوج ناجوانمردی، این نواده رسول‌الله (ص) را همراه با یاران خاصش از جمله حاج عباس، حاج ابوالفضل و حاج جهاد به شهادت رساند.

دبیرکل نجباء همچنین نوشت: نصرالله و این جمع پاک، شکیبایی ورزیدند و عاقبت در مسیر نصرت دین، برای روشن نگه داشتن شعله مقاومت و در راه انتقام خون مطهر امام حسین (ع) شهید شدند؛ انتقامی که مطالبه‌اش تا ظهور مبارک صاحب الزمان (عج)، عالم‌گیر و روزافزون خواهد بود.

الکعبی در پایان تاکید کرد: دشمن ترسو و پست که خوب می‌داند یارای نبرد رو در رو با دلیرمردان را نداشته و از هم‌آوردی با نسل فاتح خیبر ناتوان است، چاره‌ای جز توسل به خیانت و فریب ندارد اما دیری نخواهد پایید که قاتلان جنایتکار به سزای عمل‌شان می‌رسند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha