• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403071007618
  • خبرنگار : 50228

سید محمد مولوی در دیدار با وزیر ورزش عنوان کرد؛

ضرورت‌ پایان‌ پروژه هتل ورزش آبادان پس از ۱۲ سال/ استخر بزرگ خلیج فارس فعال شود

ضرورت‌ پایان‌ پروژه هتل ورزش آبادان پس از ۱۲ سال/ استخر بزرگ خلیج فارس فعال شود

ایسنا/خوزستان نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پایان پروژه هتل ورزش آبادان پس ۱۲ سال تاکید کرد و از وزیر ورزش خواست به همراه وزارت نفت از تیم فوتبال صنغت نفت حمایت شود.

سید محمد مولوی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به نشست با دنیامالی وزیر ورزش و جوانان، اظهارکرد: آبادان شهری است که از گذشته مردم آن به ورزش علاقه ای ویژه داشته اند و در این نشست عنوان کردم که در چنین شهرهایی باید به صورت ویژه به امکانات و زیرساخت های ورزشی برای مردم توجه کرد. 

وی با عنوان اینکه پروژه ساخت هتل اختصاصی ورزش آبادان ۱۲ سال است رها شده، افزود: این پروژه مهم که می تواند نقش ویژه ای در ارتقاء گردشگری ایفا کند ۱۲ سال است با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به حال خود رها شده است و مردم انتظار دارند این پروژه در این دولت به سر انجام برسد.

مولوی با اشاره به اینکه استخر بزرگ و بین المللی خلیج فارس آبادان ۷ سال است که بلا استفاده و متروکه باقی مانده است، ادامه داد: این استخر در هر سانس می‌تواند پذیرای ۱۰۰ نفر باشد و باید با تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال نسبت به فعال کرد این استخر اقدام شود. 

وی با بیان اینکه اروند صغیر فرصت ایجاد رشته های آبی را دارد، گفت: بهره مندی از فرصت اروند رود در کنار آبادان با راه اندازی رشته قایقرانی ممکن است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با درخواست تأسیس زمین چمن فوتبال در منطقه ابوشانک نیز افزود: جوانان این منطقه جوانانی مستعد هستند و باید برای فعالیت‌های ورزشی آنان زیرساخت لازم را فراهم کنیم. 

مولوی با بیان اینکه توجه به ورزش بانوان به عنوان یکی از اولویت ها در حوزه ورزش مورد توجه باشد، ادامه داد: همه ساله به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان مسابقات بین‌المللی بوکس در آبادان برگزار می شد که خواستار این مسابقات در تقویم رسمی وزارت هستیم. 

نماینده مردم آبادان گفت: تیم فوتبال صنعت نفت هویت ورزشی شهر است و این تیم دارای استعدادهای خوبی است و نیاز است وزارتخانه‌های نفت و ورزش از این تیم حمایت جدی ‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha